Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Oświęcim: Usługa bankowa
Numer ogłoszenia: 158169 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa: - prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczego - prowadzenie każdego kolejnego rachunku pomocniczego - wpłaty gotówkowe w PLN - wypłaty gotówkowe z kas - realizacja przelewów w danym banku w formie elektronicznej - miesięczna opłata za przelewy realizowane w formie elektronicznej - świadczenie usług polegających na elektronicznym przekazywaniu przelewów prowadzonych w innych bankach - godziny realizacji przelewów - możliwość wprowadzenia częstych transmisji - lokaty overnight - lokaty terminowe - średni czas realizacji przelewu - czas, w którym środki pieniężne przelane z rachunku bieżącego trafią na rachunek kontrahenta - udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości nie mniejszej niż 2 300 000,00 zł - prowizja od kredytu w rachunku bieżącym - termin wpłaty prowizji - oprocentowanie kredytu - możliwość obniżenia oprocentowania kredytu - dodatkowe opłaty z tytułu udzielenia kredytu - zabezpieczenie kredytu - hipoteka na nieruchomości, zastaw rejestrowy na kontrakcie medycznym zawartym pomiędzy ZZOZ Oświęcim a NFZ, dotyczącym lecznictwa szpitalnego do wysokości zaciągniętego kredytu, - dokumenty kredytowe - możliwość spłaty kredytu w rachunku bieżącym wynikającego z poprzedniej umowy, nowo przyznanym kredytem - zawarcie umowy na kredyt w rachunku bieżącym na taki sam okres jak umowa na prowadzenie rachunku bankowego - nieodpłatne udostępnienie systemu do obsługi przelewów elektronicznych - możliwość podwyższenia kredytu w rachunku bieżącym w drodze aneksu - sporządzanie i przekazywanie nieodpłatnie wyciągów bankowych z ustaleniem salda na koniec każdego dnia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz w SIWZ, tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą Pzp oraz niniejszą SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w oparciu o formułę spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a. a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b. b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, c. c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp; 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt a, b, c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy Przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1; 8. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ; 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę (o ile dotyczy); 10. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie aktualnego formularza ofertowego; 11. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy); 12. Oświadczenie o posiadaniu kapitałów własnych dla banków komercyjnych 5 000 000 euro, dla banków spółdzielczych 1 000 000 euro. 13. Instrukcja obsługi programu elektronicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 48
- 2 - Oprocentowanie kredytu - 31
- 3 - Prowizja od kredytu - 10
- 4 - Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 5
- 5 - Oprocentowanie lokat terminowych - 3
- 6 - Oprocentowanie lokat over night - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, p. 33, w godz. 8.00 do 13.00 koszt SIWZ-20 zł płatne w kasie ZZOZ lub za zaliczeniem pocztowym +opłata pocztowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4 32-600 Oświęcim, p. 33, Dział Zamówień Publicznych Godziny pracy Zamawiającego 7.30 - 14.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





