eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnegoodbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego (ZP/18/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Gdańsk: Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego: odbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego (ZP/18/2009)
Numer ogłoszenia: 158127 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku , ul. Mariacka 25/26, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 322 21 12, faks 058 322 21 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego: odbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego (ZP/18/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w roku 2009 określonej części robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego: odbudowa piwnicy romańskiej wraz z przystosowaniem pomieszczeń na cele skansenu archeologicznego; postępowanie o wartości poniżej progów kwotowych określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: 10.000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna robota budowlana była o wartości minimum 500.000zł brutto, b. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 prace konserwatorskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna praca konserwatorska była o wartości minimum 200.000zł brutto, c. zapewni w realizacji niniejszego zamówienia uczestnictwo co najmniej niżej wymienionych osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: a) Kierownik budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy musi wykazać się doświadczeniem: posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym minimum 2 lata doświadczenia na budowie przy zabytkach nieruchomych, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inżyniera budowy, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP. b) Kierownik prac konserwatorskich Kierownik prac konserwatorskich musi posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów w zakresie konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych (lub równoważne im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Kierownik prac konserwatorskich musi wykazać się przebytą co najmniej 2 letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji zabytków nieruchomych. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, przedmiotowy dokument składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie; oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z w/w wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie obiektów budowlanych, wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna robota budowlana była o wartości minimum 500.000zł brutto. 4. Wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z w/w wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 prace konserwatorskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, z których co najmniej jedna praca konserwatorska była o wartości minimum 200.000zł brutto. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a. Uprawnienia kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z kopią aktualnego zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, o którym mowa w p. 8.1.2.3a) (dopuszcza się złożenie własnego oświadczenia lub cv). b. Uprawnienia kierownika prac konserwatorskich, tj. dyplom ukończenia wyższych studiów w zakresie konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, o którym mowa w p. 8.1.2.3b) (dopuszcza się złożenie własnego oświadczenia lub cv), lub równoważne im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, prowadzących prace konserwatorskie lub kierujących robotami budowlanymi, które uzyskały uprawnienia na podstawie §19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dn. 24.08.1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197), lub §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dn.11.01.1994r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55): należy przedstawić zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie przepisów przywołanych rozporządzeń. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat (III piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat (III piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.