Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Gliwice: Świadczenie usług związanych z organizacją szkoleń modułowych (stacjonarnych i wyjazdowych) dla uczestników realiwoanego przez PCPR projektu Dobry Start w Samodzielność.
Numer ogłoszenia: 158122 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z organizacją szkoleń modułowych (stacjonarnych i wyjazdowych) dla uczestników realiwoanego przez PCPR projektu Dobry Start w Samodzielność..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja przez Wykonawcę usługi polegającej na organizacji szkoleń stacjonarnych oraz wyjazdowych dla maksymalnie 28 uczestników projektu zgodnie z ofertą złożoną przez wykonawcę, która to oferta jest załącznikiem do umowy i stanowi jej integralną część. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy wg poniższych standardów: a) BLOKI TEMATYCZNE SZKOLEŃ: Gr. I Wychowankowie rodzin zastępczych oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych z osobami niepełnosprawnymi ruchowo - maksymalnie 22 osoby. Zajęcia prowadzone w dwóch podgrupach (a,b) wiekowych (15-29 lat - 12 osób i 30-60 lat - 10 osób) SZKOLENIA WYJAZDOWE, organizowane w trakcie zorganizowanego przez wykonawcę wyjazdu w dniach od 1 lipca do 10 lipca; Moduł 1: Trening predyspozycji do wykonywania zawodu - 20 godzin zegarowych Moduł 2: Trening zaradności i umiejętności społecznych - 20 godzin zegarowych Moduł 3: Trening zarządzania czasem i finansami - 20 godzin zegarowych Moduł 4: Trening profilaktyki zdrowia i relaksacji - 10 godzin zegarowych SZKOLENIA STACJONARNE, organizowane na terenie powiatu gliwickiego w zapewnionym przez wykonawcę miejscu. Moduł 1: Warsztat samooborny - 24 godzin zegarowych Moduł 2: Warsztat edukacji seksualnaej- 16 godzin zegarowych Gr. II Osoby niepełnosprawne intelektualnie - maksymalnie 6 osób SZKOLENIA WYJAZDOWE, organizowane w trakcie zorganizowanego przez wykonawcę wyjazdu .w dniach od 1 lipca do 10 lipca; Moduł 1: Trening predyspozycji do wykonywania zawodu - 20 godzin zegarowych Moduł 2: Trening zaradności i umiejętności społecznych - 20 godzin zegarowych Moduł 3: Trening zarządzania czasem i finansami - 20 godzin zegarowych Moduł 4: Trening profilaktyki zdrowia i relaksacji - 10 godzin zegarowych SZKOLENIA STACJONARNE organizowane na terenie powiatu gliwickiego w zapewnionym przez wykonawcę miejscu. Moduł 1: Warsztat samooborny - 24 godzin zegarowych Moduł 2: Warsztat edukacji seksualnaej- 16 godzin zegarowych b) Rodzaj materiałów szkoleniowych: - długopis i notatnik - komplet materiałów szkoleniowych c) certyfikaty: Każdy moduł szkoleniowy traktowany jest jako odrębny trening/warsztat. W związku z czym realizator zobowiązany jest do wydania odrębnych certyfikatów szkoleniowych za każdy przeprowadzony moduł. d) TRENERZY oraz OPIEKUNOWIE (kwalifikacje, doświadczenie): Min. 2 trenerów na każdą podgrupę szkoleniową do każdego modułu z wyższym wykształceniem kierunkowym z udokumentowanym potwierdzeniem przeprowadzenia co najmniej 1 szkolenia o podobnym charakterze. Dla całości grupy zapewnienie 4 opiekunów posiadających uprawnienia w zakresie opieki nad niepełnoletnimi uczestnikami wyjazdów kolonijnych. W grupie osób niepełnosprawnych znajduje się jedna osoba niepełnosprawna wymagająca pomocy pielęgniarki przy zmianie cewnika. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obecność pielęgniarki przez cały czas trwania szkolenia wyjazdowego oraz przez czas trwania szkoleń stacjonarnych. e) Miejsce realizacji : SZKOLENIE WYJAZDOWE: Wykonawca w ramach zlecenia zobowiązuje się zapewnić odpowiedni ośrodek szkoleniowy, położony na terenie Beskidu Śląskiego lub Żywieckiego. Ośrodek powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo w tym poruszających się na wózku inwalidzkim oraz dla osób niewidomych i niedowidzących. Noclegi w pokojach dwu i trzy osobowych wyposażonych w łazienki (w pokoju). W ośrodku powinny znajdować się sale wykładowe odpowiadające potrzebom realizowanych szkoleń. SZKOLENIE STACJONARNE Wykonawca w ramach zlecenia zobowiązuje się zapewnić odpowiedni ośrodek dla szkoleń stacjonarnych na terenie ziemskiego powiatu gliwickiego lub miasta Gliwice. Ośrodek dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz dla osób niewidomych i niedowidzących. Miejsca szkoleń powinny być dostępne dla osób niepełnosprawnych f) Transport SZKOLENIE WYJAZDOWE - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport z Gliwic (ul. Zygmunta Starego 17) do ośrodka, w którym będzie organizowane szkolenie, oraz transport powrotny autokarem. SZKOLENIE STACJONARNE- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport z Gliwic (ul. Zygmunta Starego 17) do miejsca organizacji szkolenia oraz transport powrotny, każdego dnia szkolenia o ile szkolenie realizowane jest poza terenem miasta Gliwice. g) Wyżywienie SZKOLENIE WYJAZDOWE - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełne wyżywienie (śniadania, obiady, kolacje) oraz kawę herbatę, soki i owoce w trakcie prowadzonych szkoleń. SZKOLENIE STACJONARNE - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obiad oraz kawę herbatę, soki i owoce w trakcie prowadzonych szkoleń. h) częstotliwość zajęć: - Wyjazdowe: 10 dni w terminie od 1.07.2011 - 10.07.2011 - Stacjonarne: soboty/niedziele w okresie od 1 września do 31 października 2011 r. KATEGORIA UCZESTNIKÓW: Gr. I - dwie podgrupy: - Grupa 1 a: 1. Wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo wychowawczych - maksymalnie 6 osób 2. Osoby Niepełnosprawne (symbole niepełnosprawności: R, L, N) - maksymalnie 6 osób - Grupa 1b: 2. Osoby Niepełnosprawne (symbole niepełnosprawności: R, N, I, O, M, ) - maksymalnie 10 osób Grupa II: 1. Osoby Niepełnosprawne intelektualnie (umysłowo oraz psychicznie) - maksymalnie 6 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz trenerów prowadzących szkolenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Proponowany harmonogram szkoleń
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat PCPR
Ul. Zygmunta Starego 17,
44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat PCPR Ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamienie realizowane w ramach projektu finansowanego z środków programu operacyjnego kapitał ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.(2)
- "Remont dachu z adaptacją poddasza w ramach modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Marii Dąbrowskiej w Gliwicach" (2)
- Ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym do KM PSP Gliwice
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych opadów z terenów kompleksów wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





