Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Gliwice: Dobudowa i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z remontem dachu
i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b w Gliwicach.
Zadanie nr 1 - część nr 1:
Dobudowa i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z remontem dachu
w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b.
Zadanie nr 2 - część nr 2:
Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b.
Numer ogłoszenia: 158105 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z remontem dachu i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b w Gliwicach. Zadanie nr 1 - część nr 1: Dobudowa i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z remontem dachu w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b. Zadanie nr 2 - część nr 2: Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarem robót, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz istotnymi postanowieniami umownymi ( załączniki 1-5 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0, 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca:osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego - osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do montażu nowej instalacji elektrycznej i wykonywania pomiarów do 1 kV - minimum 2 osoby, - osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D - minimum 1 osoba. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca:spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień z zakresu zamówień o podobnym charakterze. Wykonawca musi udowodnić wykonanie minimum po 1 zamówieniu z zakresu: dobudowy przewodów kominowych, remontu dachu i remontu instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż: - 20 000,00 zł brutto ( dobudowa przewodów kominowych ), - 30 000,00 zł brutto ( remont dachu ) - 10 000,00 zł brutto ( remont instalacji elektrycznej ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy- gdy oferte słada osoba fizyczna
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres rękojmi - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy nastąpi w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. w przypadku: - gdy Wykonawca, w trakcie wykonywania umowy, pomimo dołożenia należytej staranności, nie uzyskał od organów państwowych lub samorządowych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, - utrzymujących się przez dłuższy czas niesprzyjających warunków atmosferycznych, w których wykonanie przedmiotu umowy byłoby niezgodne z zasadami sztuki budowlanej, - zawieszenia robót przez zamawiającego, - uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, - siły wyższej, - gdy po zawarciu umowy, nastąpiła zmiana przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający na uzasadniony i wykazany dowodowo wniosek Wykonawcy, dokona zmiany umownego terminu wykonania zadania. Zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących Wykonawcę ( kluczowych specjalistów ) na podstawie pisemnego powiadomienia zamawiającego i dołączenia dokumentów ten fakt potwierdzających. Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę sposobu fakturowania zamówienia ( ilość faktur częściowych ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBM II TBS Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: ZBM II TBS Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35B, Dział Przetargó, pok 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dobudowa i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z remontem dachu w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarem robót, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz istotnymi postanowieniami umownymi ( załączniki 1-5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.11.00-0, 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowej 3 a-b..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarem robót, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz istotnymi postanowieniami umownymi ( załączniki 1-5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice"
- Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10.
- Remont pokrycia dachowego budynek świetlicy i remizy w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Roboty remontowe - DS "Alaska" Zabrze. Znak sprawy: DZPZ.284.17.2025.AL
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- ZESTAW DO BADAŃ PARAMETRÓW PRACY SILNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH - OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE NAPĘDÓW. Znak sprawy DZPZ.282.39.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.