Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Strzelin: POKL-220/02/12/ZP
Numer ogłoszenia: 158080 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Ząbkowicka 68, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927500, faks 071 3927507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POKL-220/02/12/ZP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności dla Beneficjentów Ostatecznych , którymi są osadzeni w Zakładzie Karnym w Strzelinie , o nazwie Kurs komputerowy z modułem magazynowym kod CPV 80.53.31.00 - 0 w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją. KURS KOMPUTEROWY Z MODUŁEM MAGAZYNOWYM Zakres zamówienia - kurs komputerowy z modułem magazynowym : a) ilość cykli kursu 2 ( dwa ) b) czas trwania każdego kursu - 50 godzin w tym : - ilość godzin zajęć z podstaw obsługi komputera - 30 (1godzina szkolenia = 45 minut ) - ilość godzin z podstaw obsługi programu magazynowego - 20 (1 godzina szkolenia = 45 minut ) c) ilość uczestników każdego kursu - 11 d) termin realizacji kursów : - od dnia 04.06.2012r do dnia 18.06.2012r - pierwszy kurs - od dnia 25.06.2012r do dnia 06.07.2012r - drugi kurs .Celem kursów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do obsługi komputera i wykorzystania go jako podstawowego narzędzia w pracy zawodowej oraz teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania prac związanych z prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej. Program kursu powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia : A: Budowa i zasada działania systemu komputerowego - elementy składowe komputera, pamięci zewnętrzne komputera, rodzaje, praktyczne wykorzystanie , archiwizacja danych na nośnikach : dysk twardy CD - R, CD - RW , podstawy konfigurowania systemu operacyjnego , podstawowe programy narzędziowe i ich zastosowanie, jak uchronić się przed wirusem komputerowym , samodzielne ćwiczenia słuchaczy B :System operacyjny WINDOWS - zadania systemu operacyjnego ,instalowanie i reinstalowanie systemu operacyjnego ,pojęcie zbioru, katalogu, folderów , kopiowanie i kasowanie plików dyskowych ,potoki informacji ,samodzielne ćwiczenia słuchaczy C: Arkusz kalkulacyjny Excel 2000 - istota arkusza kalkulacyjnego, budowa , klawisze kluczowe i funkcyjne , formuły, funkcje i ich wykorzystanie w pracy z arkuszem kalkulacyjnym, export i import danych z i do arkusza kalkulacyjnego ,samodzielne ćwiczenia słuchaczy D: Edytor tekstów WORD 2000 - przeznaczenie i funkcje edytorów tekstu, środowisko programowe edytora , zmiana krojów i czcionek , formatowanie dokumentów , odczyt i zapis dokumentów na dysku , wydruk dokumentu ,samodzielne ćwiczenia słuchaczy E: Program do magazynowania - zastosowanie programów komputerowych w gospodarce magazynowej, samodzielne ćwiczenia słuchaczy F: BHP na stanowisku prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy parafowany przez reprezentanta Wykonawcy lub osobę upoważnioną do zawierania umów w imieniu Wykonawcy. Wraz z ofertą należy złożyć preliminarz kosztów - załącznik nr 1 -Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisywania dokumentów i umów, których przedmiotem są usługi szkoleniowe (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik). -Wzór umowy podpisany przez Wykonawcę i parafowany na każdej stronie -załącznik nr 2 -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, -Zgodę na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 4 -Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 5 -Oświadczenie o posiadaniu statusu organizatora kształcenia określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 6 -Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 lutego 2004r w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych ( Dz.U.nr 37, poz.337 ) - załącznik nr 7 -Oświadczenie o posiadanym przez Wykonawcę doświadczeniu w wykonywaniu tego typu kursów w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem przedmiotu, dat wykonania, nazw zleceniodawcy wraz z referencjami - załącznik Nr 8 .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Ząbkowicka 68 57-100 Strzelin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej codziennie w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15:30 w Sekretariacie Zakładu Karnego w Strzelinie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Usługa przeprowadzenia cyklu szkoleń z oprogramowania ANSYS - KC-DE-zp.272-742/25
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli w ramach projektu "Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





