eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Znak postępowaniaZP/PN-D/02/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Złocieniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/02/2010.
Numer ogłoszenia: 157910 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111564 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/02/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2 i Załączniku Nr 3 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 2 części (zadania), z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 2 i Załącznika Nr 3 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca dostarczy materiały będące przedmiotem zamówienia, które: a)posiadają wszystkie elementy odpowiadające za jakość wydruku; b)spełniają wymogi jakościowe, odpowiadające parametrom techniczno-eksploatacyjnym urządzeń; c)są objęte gwarancją swoich producentów; d)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania; e)materiały eksploatacyjne (tusz, proszek) użyte do produkcji elementów drukujących (cartridge, bębnów) spełniają parametry techniczno-eksploatacyjne urządzeń. 3. Wykonawca zobowiąże się nieodpłatnie odbierać od Zamawiającego zużyte pojemniki po cartridge, bębnach, taśmach. Odbiór tych przedmiotów Wykonawca potwierdzać będzie dokumentami zgodnymi z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych -zamiennych (kompatybilnych z oryginałami), pod warunkiem zagwarantowania tych samych parametrów techniczno-jakościowych, co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu i termin ważności, a ich termin przydatności do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Realizacja dostaw przebiegać będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych pisemnie lub faksem. 6. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec)- w godzinach od 8.00 do 13.00 - w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 8. Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zamówienia pisemnego, lub faksem. 9. Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 10. Ilości oraz asortyment wyszczególniony w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3 do SIWZ) są ilościami i asortymentem planowanym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia asortymentu i wartości przyjętych w umowie, a także prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 11. Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: a)z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1 (Załącznik Nr 2) b)z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 2 (Załącznik Nr 3) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do sprzętu informatycznego dla Służby Łączności i Informatyki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31765,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22098,20

  • Oferta z najniższą ceną: 22098,20 / Oferta z najwyższą ceną: 30860,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do sprzętu informatycznego dla Służby Zdrowia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17442,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6185,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5739,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.