Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Bielsk Podlaski: SPZOZ-ZP/20/2008
Numer ogłoszenia: 157828 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, fax 085 8332760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ-ZP/20/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa Zadanie 1 łóżek oropedycznych z ramami wyciągowymi 13szt łóżek ortopedycznych bez ram 10 szt szafek przyłóżkowych Zadanie 2 aparatu EKG 12 kanałowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.10 - Łóżka ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.10 - Łóżka ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dn. 09.02.2004r. Nr 19, poz. 177) i spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz f) wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszych warunkach SIWZ, g) wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności (zgodnie z zapisami w Rozdziale 3 pkt. 5); h) dostarczą, zamontują i uruchomią oferowany sprzęt w SPZOZ Bielsk Podlaski przy ul. Kleszczelowskiej 1. i) zorganizują i przeprowadzą niezbędne szkolenia personelu medycznego i technicznego, niezbędne do prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu. j) przedłożą stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004r, Nr 93, poz. 896); 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy według wzoru tabeli w Załączniku nr 2, c) wypełniony i podpisany arkusz danych, parametrów technicznych, użytkowych i warunków gwarancji - Załącznik nr 3 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: e) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobów medycznych według obowiązujących przepisów : * certyfikat CE albo deklaracja zgodności CE lub * świadectwa rejestracji / świadectwa dopuszczenia do obrotu / świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym f) wydane przed dniem 1 października 2002 r. (dokumenty te zachowują ważność w terminach w nich określonych, nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2005 r.) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX punkcie 1 ppkt. f), i), j) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. IX punkcie 1 ppkt. h) i punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art.23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego pok nr 9, elektronicznie po wniosku ze strony www adre jak wyżej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat pok nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżka ortopedyczne z ramami oraz bez ram 23 szt szafki przyłózkowe 21 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10-6, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparat EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat ekg 3, 6, 12 kanałowy na odpowiednim wózku do przemieszczania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- "Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Budowa drogi gminnej nr 107475B Ogrodniki - Pasynki
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1746B Dydule - Gredele
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego III na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotne
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich w Szpitalu Konstancinie-Jeziornie"
- Poprawa jakości pobytu pacjentów poprzez zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
więcej: Elektrokardiogram »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





