Ogłoszenie z dnia 2006-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa: "zestawów satelitarnych i drukarek laserowych" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, do kontaktów: 1. Marian Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, 3. Mieczysław Gwardiak, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, fax +48 22 5239676, e-mail: marian.klimek@msz.gov.pl, andrzej.sliwinski@msz.gov.pl, mieczyslaw.gwardiak@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marian Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, 3. Mieczysław Gwardiak, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, 5239839, fax +48 22 5239676, e-mail: marian.klimek@msz.gov.pl, andrzej.sliwinski@msz.gov.pl, mieczyslaw.gwardiak@msz.gov.pl, www.msz.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marian Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, 3. Mieczysław Gwardiak, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239838, 5239839, fax +48 22 5239676. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 1. Marian Klimek, 2. Andrzej Śliwiński, 3. Mieczysław Gwardiak, ul. Taneczna 67, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: "zestawów satelitarnych i drukarek laserowych". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 23 zestawy satelitarne i-Direct z montażem po dostawie, wyposażone dodatkowo w: szafka wisząca 19" 9U, zasilacze UPS 800VA, przełącznik czteroportowy szt. 2, router z Firewall, komplet dokumentacji i oprogramowania do stacji oraz 7 drukarek laserowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Łączności Wydział Finansowo- Organizacyjny, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67. Kod NUTS: 3.14.22. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 23 zestawy satelitarne i-Direct z montażem po dostawie, wyposazone dodatkowo w: szafka wisząca 19" 9U, zasilacze UPS 800VA, przełacznik czteroportowy szt. 2, router /z Firewall/, komplet dokumentacji i oprogramowania do stacji oraz 7 drukarek laserowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: dostawa urządzeń do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, montaż w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni są wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), w tym: - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 50 % ceny ofertowej) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - dysponują: a) koordynatorem projektu (posiadającym wiedzę o całym projekcie), który posiada poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "tajne" wydane przez właściwą służbę ochrony państwa zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. "O ochronie informacji niejawnych" (Dz.U.05.196.1631), b) instalatorami urządzeń, którzy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli, co najmniej "poufne", wydane przez właściwą służbę ochrony państwa zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. "O ochronie informacji niejawnych" (Dz.U.05.196.1631). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych, lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, iż spełnia nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia, 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. Zm.) 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu prezesa rady ministrów z 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645 z 21 kwietnia 2004 r.) w §1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 oraz par. 1. Ust. 1. Pkt 4 rozporządzenia prezesa rady ministrów z 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645 z 21 kwietnia 2004 r.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (liczy się wstecz od daty upływu terminu składania ofert) dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, - Imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie: 1. koordynator projektu ze strony wykonawcy (posiadający wiedzę o całym projekcie) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym, że posiada poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli tajne" wydane przez właściwą służbę ochrony państwa zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. "o ochronie informacji niejawnych" (Dz.U.05.196.1631), 2. instalatorzy urządzeń, wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi, że posiadają poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli, co najmniej "poufne", wydane przez właściwą służbę ochrony państwa zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. "o ochronie informacji niejawnych" (Dz.U .05.196.1631). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1 Cena końcowa brutto - 80 punktów 2 Warunki gwarancyjne na dostarczone urządzenia - 10 punktów 3 Czas dokonania naprawy urządzeń będących przedmiotem zamówienia - 10 punktów Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BŁ WFO 71-5/21/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 13:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 14:00, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, monitorów LCD.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





