Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Kraków: zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek OL-1/251-128/11
Numer ogłoszenia: 157809 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 25 47 000, faks 0-12 267 40 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek OL-1/251-128/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek o parametrach i w ilościach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lobos Sp. z o.o., al. Pokoju 1 a, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83038,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95743,06
Oferta z najniższą ceną: 95743,06 / Oferta z najwyższą ceną: 101596,46
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dotyczy dostaw produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych - takimi produktami są zamawiane artykuły - kasety z tonerem do drukarek komputerowych i kserokopiarek określonych typów oraz taśmy drukujące do drukarek komputerowych. Szacowana wartość zamówienia wynosi 83038,21 PLN, czyli równowartość 21630,17 euro i jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe fakty wyczerpują w całości przesłanki wyboru trybu zapytania o cenę, określone w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego i dokumentacji bieżącej z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
- Zakup infrastruktury kopii zapasowych
- ZP.119.2025 Dostawa oświetlacza kryminalistycznego do ujawniania materiału biologicznego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Wykonanie analizy porealizacyjnej po zrealizowaniu inwestycji "Budowa DK 75 na odc. Brzesko-Nowy Sącz odc. I II etap Łącznika Brzeskiego w zakresie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





