Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego w celu wyposażenia stanowisk pracy przy realizacji przez MCPS projektu systemowego w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 157807 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w celu wyposażenia stanowisk pracy przy realizacji przez MCPS projektu systemowego w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1 - Komputery przenośne notebook 4 sztuki Część zamówienia Nr 2 - Komputery przenośne notebook 4 sztuki Część zamówienia Nr 3 - Fotokopiarka 1 sztuka Część zamówienia Nr 4 - Aparat fotograficzny 1 sztuka Część zamówienia Nr 5 - Telefaks 1 sztuka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.31.00-0, 30.12.11.00-4, 38.65.10.00-3, 30.12.14.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 14 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 14 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 14 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 14 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 14 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz zamówień odpowiadające swoim rodzajem dostawy będącej przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa - Sekretariat III piętro...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, realizowane przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do MCPS 4 sztuk komputerów przenośnych notebook.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor Co najmniej 2,2 GHz, dwurdzeniowy , pamięć podręczna co najmniej 3 MB Matryca TFT HD [LED], przekątna 17,3 cala Porty /wyjścia Złącza zewn.: 1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 1 x HDMI, 3x USB 2.0, 1x RJ-45 (LAN), wyjście słuchawkowe, wejście na mikrofon, wejście zasilania (DC-in) Pamięć RAM Zainstalowana pamięć: 4096 MB; Rodzaj pamięci: SODIMM DDR3 Dysk twardy Co najmniej 320GB Karta graficzna Zainstalowana własna pamięć wideo: 512 MB Komunikacja Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mbps, WiFi Intel 802.11 a/g/n, Bluetooth Napęd optyczny DVD+/-RW Karta dźwiękowa zintegrowany systemem audio z wbudowanymi głośnikami Zainstalowany system operacyjny,oprogramowanie MS WIN7PRO MS OFFICE 2007 BASIC EDITION Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do MCPS 10 komputerów przenośnych notebook.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor Co najmniej 2,0 GHz, pamięć podręczna co najmniej 2 MB Matryca Co najmniej przekątna 15,6 cala Porty /wyjścia Złącza zewn.: 1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 3x USB 2.0, 1x RJ-45 (LAN),wyjście słuchawkowe, wejście na mikrofon, wejście zasilania (DC-in) Pamięć RAM Co najmniej zainstalowana pamięć: 2048 MB; Dysk twardy Co najmniej 250 GB Karta graficzna Zainstalowana własna pamięć wideo: 512 MB Komunikacja Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mbps, WiFi Intel 802.11 a/g/n, Bluetooth Napęd optyczny DVD+/-RW Karta dźwiękowa zintegrowany systemem audio z wbudowanymi głośnikami Zainstalowany system operacyjny,oprogramowanie MS WIN7PRO MS OFFICE 2007 BASIC EDITION Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do MCPS fotokopiarki 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa parametru lub wymagań Zamawiającego Minimalne wymagania Zamawiającego. Cechy ogólne Format obsługi papierów Do A3 Prędkość drukowania/kopiowania 23 stron A4 na minutę mono 23 stron A4 na minutę kolor Rozdzielczość druku 600x600 dpi Drukowanie dwustronne Tak Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów Tak Dodatkowe kasety na papier min.2x500 arkuszy Panel Obsługa w języku polskim Powiększenie Do 400% Wewnętrzny dysk twardy Tak Oryginalna podstawa pod urządzenie Tak Interfejs 10-Base-T/100-Base-T Ethernet, USB Obsługiwane systemy operacyjne Win7 32/64 Vista 32/64 Windows Server 2008 Komplet pełnych tonerów Tak Specyfikacja skanera Prędkość skanowania min.40 stron A4 na minutę Rozdzielczość skanowania 600x600 dpi Tryb skanowania czarno-biały, odcień szarości, kolor, automatyczne rozpoznawanie kolorów Format plików PDF (kompresowany/szyfrowany), JPEG Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do MCPS aparatu fotograficznego - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa parametru lub wymagań Zamawiającego Minimalne wymagania Zamawiającego. Cechy ogólne Efektywna liczba pikseli 12 mln Matryca 2,3 Powiększenie Tak Tryb nagrywania video Tak System nagrywania dzwięku dla video Tak Lampa błyskowa Tak Pamięć wbudowana Tak Karta pamięci Co najmniej 4 GB Menu w języku polskim Tak Wyposażenie Ładowarka,kabel USB, Karta pamięci,futerał. Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do MCPS telefaksu 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa parametru lub wymagań Zamawiającego Minimalne wymagania Zamawiającego. Cechy ogólne Rozsyłanie sekwencyjne Tak Cyfrowy automat zgłoszeniowy Tak Cyfrowy system głośnomówiący Tak Identyfikacja abonenta Wywołujacego Tak Książka telefoniczna Tak Wydruk raportów Tak Pamięć dokumentów Tak Elektroniczna regulacja głośności słuchawki, systemu głośno mówiącego oraz dzwonka Tak Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego w dniach 16-18 stycznia 2026 r. podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026 odbywających się w Berlinie w Niemczech
- Bieżące naprawy oraz usuwanie awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach w 2026 roku na terenie TZOM Ogrodowa.
- ZP.RB.MR.20.2025 Wykonanie remontu pomieszczenia sportowego przeznaczonego na siłownię w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "AKADEMIK" przy ul. Akademickiej 5 w Warszawie...
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Thermo Fisher
- Naprawa samochodów służbowych
- Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





