To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-29
Lublin: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH, GŁOWICY TYPU CONVEX ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I OPATRUNKÓW - 6 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 157801 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247120 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH, GŁOWICY TYPU CONVEX ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I OPATRUNKÓW - 6 ZADAŃ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego, na Blok Operacyjny, zlokalizowany przy ul. Kruczkowskiego 21, głowicy usg dla potrzeb Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy, zlokalizowanego przy ul. Biernackiego 9 oraz preparatów do dezynfekcji dla oddziałów Szpitala i opatrunku dla dzieci, stanowiących 6 nw. zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa implantów do rekonstrukcji stawu kolanowego, Zadanie nr 2 - Dostawa głowicy typ convex kompatybilnej z ultrasonografem Hitachi model Avius. Zadanie nr 3 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji instrumentów medycznych i głowic USG ALOKA, Zadanie nr 4 - Dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjni INNOVA E3, Zadanie nr 5 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi oraz preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu endoskopowego w myjni - dezynfektorze, Zadanie nr 6 - Dostawa opatrunku do mocowania kaniul u dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jego zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do poszczególnych zadań zawiera Załącznik nr 1, a dodatkowe wymagania przedmiotu zamówienia dla zad. nr 1 oraz warunki gwarancji i serwisu dla zad. nr 2, zawiera Zał. nr 1a do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do zadania nr 1-6: 3.1. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). 3.2. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 1, musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku zaoferowania elementów niesterylnych, naklejka z numerem LOT, nie jest wymagana przez Zamawiającego. 3.3. W przypadku zaoferowania preparatów do dezynfekcji - zadanie nr 3-5, termin ważności musi wynosić minimum 2 lata, a dla opatrunku, zaoferowanego w zadaniu nr 6, minimum 6 miesięcy, od daty dostawy do Zamawiającego. 3.4. Wykonawca dostarczy w odniesieniu do zadania nr 1,w terminie maksymalnie do 2 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane w Zał. nr 1 i nr 1a do SIWZ, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych. 3.5. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego. 3.6. Rozliczanie za wykorzystane implanty i komponenty do ich mocowania nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego. 3.7. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia w zadaniu nr 2, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w 2015 r., nierekondycjonowany, niepowystaowowy. 3.8. Minimalny wymagany termin gwarancji dla aparatury medycznej, w zadaniu nr 2, nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od daty oddania urządzenia medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, 3.9. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy, w odniesieniu do zadania nr 2. 4. Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych będących przedmiotem umowy w obrębie zadania 1,3,4,5 pod warunkiem, że wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.11.12 - Plastry .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa implantów do rekonstrukcji stawu kolanowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MASSMEDICA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością,, ul. Ostrobramska75C lok. 6.01,, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32400,00
Oferta z najniższą ceną: 32400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32400,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa głowicy typ convex kompatybilnej z ultrasonografem Hitachi model Avius.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialności,, ul. Floriańska 6 lok. 9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji instrumentów medycznych i głowic USG ALOKA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FULL-MED Jakub Sidorowicz, ul. Nowy Świat 25/9,, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1532,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1963,44
Oferta z najniższą ceną: 1963,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1963,44
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjni INNOVA E3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA-MED Spółka z ograniczona odpowiedzialnością,, ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20177,10
Oferta z najniższą ceną: 20177,10 / Oferta z najwyższą ceną: 20177,10
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi oraz preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu endoskopowego w myjni - dezynfektorze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL Spółka Akcyjna - Wrocław Oddział Kraków, 30-149, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8524,50
Oferta z najniższą ceną: 8524,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8524,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Dostawa opatrunku do mocowania kaniul u dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubmedical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa,, ul. Lucyny Herc 58, 20-328 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4147,20
Oferta z najniższą ceną: 4147,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4147,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby Kliniki Chorób Skórnych i Wenerycznych PUM
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





