eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podedwórze › BUDOWA PARKINGU W MIEJSCOWOŚCI PODEDWÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Podedwórze: BUDOWA PARKINGU W MIEJSCOWOŚCI PODEDWÓRZE
Numer ogłoszenia: 157760 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Podedwórze , Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze, woj. lubelskie, tel. 0-83 379 52 27, faks 0-83 379-50-08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU W MIEJSCOWOŚCI PODEDWÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA PARKINGU W MIEJSCOWOŚCI PODEDWÓRZE OPIS ROBÓT w ramach budowy parkingu wraz z oświetleniem w miejscowości Podedwórze I. Zakres robót. Zakres prac dotyczy inwestycji - budowy parkingu publicznego w miejscowości Podedwórze umiejscowionej na działkach Nr 782/2 i 783 z włączeniem do drogi powiatowej Nr 1095 L zgodnie z wytycznymi zawartymi w piśmie Nr ZDP-12U/5440/79/08 . Powierzchnia całkowita projektowanego parkingu wynosi -1011,00m2 Inwestycja obejmuje budowę parkingu wraz z oświetleniem Budowa obejmuje między innymi : - roboty przygotowawcze - wykonanie konstrukcji nawierzchni - wykonanie chodnika - wykonanie zjazdu - wykonanie odwodnienia - wykonanie prac pielęgnacyjnych - wykonanie oświetlenia parkingu. II. Stan istniejący. Teren działek Nr 782/2 i 783 posiada nawierzchnię trawiastą z częściowym utwardzeniem z kruszywa łamanego w obrębie istniejących dróg wewnętrznych. W pasie drogi powiatowej znajduje się włączenie o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 4 m zakwalifikowane do przebudowy. Teren jest uzbrojony i posiada składniki infrastruktury technicznej niezwiązane z infrastrukturą drogową tj. podziemna sieć teletechniczna, sieć wodociągową O 90 oraz nadziemną sieć energetyczną. Wody opadowe z terenu działek są odprowadzane powierzchniowo w kierunku naturalnego spływu tworząc zastoiska wodne. III. Elementy do wykonania. - rozebranie podłoża z betonu żwirowego oraz nawierzchni z kostki betonowej - powierzchnia całkowita projektowanego parkingu 1011,00m2 - powierzchnia placu manewrowo - postojowego 948,75m2 - powierzchnia chodnika 129,70m2 - krawężniki uliczne 15x30x100 277,10m - krawężniki uliczne najazdowe 15x22x100 11,00m - Obrzeże betonowe chodnikowe 6x20x75 113,13m - Powierzchnia zieleńca 41,82m2 - Budowa słupów oświetleniowych 7 szt. - Montaż szafki oświetleniowej kablowej 1 szt. - budowa linii oświetleniowej kablem YKY 5x10mm2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 2)Kierownika robót - osoby z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych. b)Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c)dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; d)dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i montażu urządzeń drogowych, brukarzy drogowych, budowy linii oświatleniowej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 4)nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). b)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł f)Oświadczenie o zakresie robót przewidzianym do wykonania przez podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej można uzyskać w Urzędzie Gminy w Podedwórzu u p. Anny Drabik;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Podedwórze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT DOFINANSOWANY Z PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.