Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Kielce: Remont kompleksowy budynków KPP w Jędrzejowie (nr. postępowania: 096/PN/2008)
Numer ogłoszenia: 157726 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy budynków KPP w Jędrzejowie (nr. postępowania: 096/PN/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe, Roboty murowe i betoniarskie, Podłoża i posadzki, Roboty tynkarskie, Roboty malarskie, Roboty dekarskie, Stolarka, Glazura, Elewacja, Instalacja elektryczna, Instalacja teletechniczna, Instalacja wod-kan., Instalacja c.o., Przewody wentylacyjne, Ogrodzenia, Technologia kotłowni, Konstrukcje stalowe, Instalacja odgromowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00- (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń. b) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych bez ograniczeń. c) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych bez ograniczeń. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz kierowników robót budowlanych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych dla: - nie mniej niż 1 kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń. - nie mniej niż 1 kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych bez ograniczeń. - nie mniej niż 1 kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych bez ograniczeń. d) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartość brutto nie mniejszej niż 700 000,00 -złotych; Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty związane z budową lub remontem budynków użyteczności publicznej. Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15czerwca 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 700 000,00- złotych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wykonawcy w formule spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz kierowników robót budowlanych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem: a) dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót budowlanych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika budowy i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b) dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót sanitarnych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika robót sanitarnych i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; c) dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika robót elektrycznych i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku kierownika budowy, kierowników robót sanitarnych i elektrycznych, którzy uzyskali uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995r.,należy również dołączyć dokument o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. d) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych robót muszą być co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartość brutto nie mniejszej niż 700 000,00 - złotych; 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać minimum 700 000,00- złotych własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.