eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Katowice: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC
Numer ogłoszenia: 157702 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic , ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 14. Przedmiot zamówienia: 14.1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wystawy stałej Z dziejów Katowic obejmującej 4 sale ekspozycyjne (rzut pomieszczeń zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ). 14.2. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: 14.2.1. I etap - do 1.12.2014 r. 14.2.2. II etap - do 9.09.2015 r. 14.3. Zakres I etapu zamówienia obejmuje: 14.3.1. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Koncepcji Projektu, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ obejmującej: a) projekt instalacji audiowizualnej b) projekt oświetlenia ekspozycyjnego; c) projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi d) projekty aplikacji interaktywnych e) scenariusze filmów i słuchowisk f) rysunki techniczne gablot g) projekty plansz i grafik wielkoformatowych. 14.3.2. Zakup elementów oświetlenia: a) doświetlacze LED 30W - lampy stanowiące oświetlenie podstawowe (niescenograficzne) dla całej wystawy (12 sztuk) b) oświetlenie LED do kolorowego podświetlenia elementów scenografii wiejskiej chaty w Sali A (paski ledowe z zasilaczem i sterownikiem) c) przewody i puszki elektryczne dla całej wystawy d) elementy instalacji elektrycznej przeciwporażeniowej i sterującej (szafki elektryczne i bezpieczniki) e) szynoprzewody - na potrzeby instalacji podsufitowego oświetlenia scenograficznego dla całej wystawy. 14.3.3. Wykonanie instalacji elektrycznej dla całej wystawy - zawieszenie szynoprzewodów, ułożenie tras kablowych, instalacja zabezpieczeń przeciwporażeniowych. 14.3.4. Wykonanie i dostawa aplikacji multimedialnych, animacji filmowej oraz słuchowiska na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego. Opracowania do aplikacji multimedialnych zostaną dostarczone przez Zamawiającego, tj.: a) aplikacja Pradzieje - sala A b) aplikacja Wieś feudalna- sala A c) aplikacja Dawne zawody - sala B d) aplikacja Herb miasta Katowice - sala B e) aplikacja Rodzina Giesche - sala C f) aplikacja Śląscy arystokraci - sala C g) aplikacja Rodzina Wincklerów i Tiele Wincklerów - sala C h) aplikacja przeznaczona na stół dotykowy Industrializacja Katowic - sala C i) aplikacja Przynależność administracyjna - sala D j) słuchowiska - odgłosy tła zgodne z tematem narracji w salach A,B, C, D, k) mapping - Pory roku - sala A. 14.3.5. Zamawiający zatwierdzi przedłożone przez wykonawcę scenariusze i projekty wykonawcze w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego do dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić w terminie 14 dni. Termin do zatwierdzenia zmienionych scenariuszy lub projektów wykonawczych biegnie na nowo od daty otrzymania przez Zamawiającego zmienionej dokumentacji i wynosi 7 dni. 14.3.6. Scenariusze i projekty wykonawcze należy przedłożyć w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej. 14.3.7. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny: 1. głośniki dwudrożne w obudowie - 20 sztuk (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 - sala A, B, C, D) 2. głośniki niskotonowe w obudowie - 4 sztuki (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 do sal A, B, C, D) 3. odtwarzacze cyfrowe - 8 sztuk (do odtwarzania filmów w standardzie Full HD 1080i, 5.1 w obrębie całej wystawy) 4. sześciokanałowe wzmacniacze cyfrowe - 4 sztuki (do odgrywania dźwięku w standardzie 5.1 w obrębie całej wystawy). 14.3.8. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.3.7. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.3.9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, a które wynikać będą z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. W szczególności w etapie 1 wykonawca powinien dostarczyć: a) kable sygnałowe i zasilające (do zasilenia urządzeń energią elektryczną oraz okablowania sygnałowego do transmisji treści audiowizualnych i teletechnicznych oraz do sterowania urządzeniami na potrzeby całej wystawy) zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej b) oprogramowanie na potrzeby zintegrowanego sterowania urządzeniami całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej c) czujki ruchu, przyciski i czujniki, piloty zdalnego sterowania, urządzenia sterujące sekwencyjnym uruchamianiem treści dla całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej. 14.3.10. Przed przystąpieniem do wykonania instalacji elektrycznych i strukturalnych należy wykonać prace montażowe i scenograficzne. Instalacje należy zaprojektować i poprowadzić w sposób niewidoczny w efekcie końcowym. 14.3.11. Wykonanie, dostawa i montaż, na podstawie projektów wykonawczych, w szczególności scenografii i aranżacji, zatwierdzonych przez Zamawiającego, elementów konstrukcji - uzbrojenia i przygotowania sal pod montaż docelowej scenografii, w tym: a) montaż niezbędnych wzmocnień i konstrukcji, b) montaż ścianek konstrukcyjnych i działowych, wykonanych np.: z płyt kartonowo gipsowych, płyt kompozytowych, lub kompozytów drewnopochodnych, itp., c) przygotowanie istniejących ścian i sufitów pod montaż scenografii, np. wykonanie konstrukcji, malowanie farbą kryjącą, farbą projekcyjną, itp. 14.3.12. Wykonanie i dostawa 10 sztuk gablot do prezentacji eksponatów wymagających zabezpieczenia. 14.4. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie tłumaczeń a) tłumaczenia na język angielski treści materiałów multimedialnych; b) tłumaczenia na język angielski wszystkich tekstów (skrótów) do wydruków wielkoformatowych i podpisów pod eksponaty - objętość do 25 stron maszynopisu; c) tłumaczenia na język migowy (wraz z odpowiednią prezentacją) materiałów filmowych: Walenty Roździeński, Sesja rady miasta. 14.4.1. Zakup, instalację oraz kalibrację oświetlenia: a) reflektory stanowiące oświetlenie scenograficzne dla całej wystawy - 84 sztuki (reflektory w rozmiarze PAR16 ze skrzydełkami); b) źródła światła do reflektorów scenograficznych dla całej wystawy - 84 sztuki (źródła światła białe LED). 14.4.2. Wykonanie, dostawa i montaż animacji filmowych i filmów na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym: a) Widowisko - Pejzaż wiejski- sala A b) Animacja - Wytop żelaza w kuźnicy - sala B c) Film - Walenty Roździeński - sala B d) Mapping - Ożywienie litografii Ernesta Knippla - sala C e) Film - Sesja rady miasta - sala D. 14.4.3. Aplikacje i filmy określone w pkt 14.4.3. SIWZ należy wykonać w sposób pozwalający na płynne odtwarzanie na dostarczonym sprzęcie (bez tzw. klatkowania). Wykonawca wraz z dostawą dokona stosownej kalibracji materiałów multimedialnych w tym zakresie. 14.4.4. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny: 1. projektory multimedialne wraz z uchwytami - 8 szt. 2. ekrany dotykowe z komputerami sterującymi aplikacją - 8 szt. 3. stół dotykowy z komputerem sterującym aplikacją - 1 szt. 14.4.5. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.4.5. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.4.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, jeśli wynika to z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. 14.4.7. Wykonanie, dostawa i montaż na podstawie szczegółowych projektów wykonawczych zatwierdzonych przez Zamawiającego elementów scenografii i aranżacji wnętrz, w tym: a) posadzek scenograficznych b) makiet c) grafik wielkoformatowych. 14.4.8. Wymagania dotyczące scenografii zostały opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Należy uwzględnić i dopasować się do wytycznych dotyczących dopuszczalnego obciążenia sal wystawowych Muzeum Historii Katowic, określonych szczegółowo w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Opinia techniczna na temat nośności istniejących stropów ceramicznych w budynku przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach. 14.4.9. Przeprowadzenie testów zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania 14.4.10. Druk materiałów promocyjnych przygotowanych przez Zamawiającego: a) folder A4, gr. 300- 5 000 szt. b) zaproszenie A4, gr. 300- 500 szt. c) plakat A1 - 490 szt. d) plakat A3- 100 szt. e) citylight A1 - 10 szt. 14.4.11. Opracowanie i dostarczenie instrukcji w języku polskim w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń, sprzętu, oprogramowania i systemu sterowania. 14.5. Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni również serwis gwarancyjny dla wykonanego zamówienia przez okres trwania gwarancji. 14.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Historii Muzeum Historii Katowic P. Joanną Tofilską tel. 32 256 18 10 wew.122. 14.7. Zaproponowanie usługi o innych cechach niż określone w niniejszej SIWZ, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3-4 ustawy Pzp oraz art. 87 ust.1 ustawy Pzp. 14.8. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 92110000 Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi 32322000 Urządzenia multimedialne 32321200 Urządzenia audiowizualne 79930000 Specjalne usługi projektowe 79931000 Usługi dekoracji wnętrz 79932000 Usługi projektowania wnętrz 79933000 Usługi towarzyszące usługom projektowym 39150000 Różne meble i wyposażenia 31500000 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32342410 Sprzęt dźwiękowy 92312000 Usługi artystyczne 71220000 Usługi projektowania architektonicznego 45432100 Kładzenie i wykładanie podłóg 45421146 Instalowanie sufitów podwieszanych 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79930000-2 Specjalne usługi projektowe, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 92312210-6 Usługi świadczone przez autorów, 92310000-7 Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu 39154000-6 Sprzęt wystawowy 32353000-2 Nagrania dźwiękowe 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 32321300-2 Materiały audiowizualne 79822500-7 Usługi projektów graficznych 72212520-1 Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 71314100-3 Usługi elektryczne 51110000-6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 32417000-9 Sieci multimedialne 14.9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 13 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-0, 32.32.20.00-0, 32.32.12.00-0, 79.93.00.00-0, 79.93.10.00-0, 79.93.20.00-0, 79.93.30.00-0, 39.15.00.00-0, 31.50.00.00-0, 32.34.24.10-0, 92.31.20.00-0, 71.22.00.00-0, 45.43.21.00-0, 45.42.11.46-0, 79.95.60.00-0, 79.93.00.00-2, 79.82.30.00-9, 92.31.22.10-6, 92.31.00.00-7, 39.15.40.00-6, 32.35.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 21.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 21.2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 21.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: BNP Paribas Bank Polska S.A. 02 1600 1055 0002 3212 1387 0001 z adnotacją Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wystawy stałej Z dziejów Katowic. 21.4. Wadium wnoszone w pieniądzu oznacza, że w terminie wniesienia wadium, na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze, tzn. powinien być uznany rachunek Zamawiającego na kwotę wadium. 21.5. Oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 21.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 21.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy - Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ww. ustawy. 21.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy - Pzp. 21.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wystawy o charakterze muzealnym o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda, w skład której wchodziła: produkcja filmu historycznego, animacji i słuchowisk wraz ze scenariuszami oraz dostawą i montażem urządzeń projekcyjnych i nagłaśniających. Jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1.1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami o poniżej wskazanym doświadczeniu, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami o poniżej wskazanym doświadczeniu, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: 16.1.3.1. co najmniej jednym projektantem, tj. osobą posiadającą wykształcenie wyższe uzyskane na jednym z wymienionych kierunków: architektura wnętrz, scenografia, wystawiennictwo i scenografia, wzornictwo, wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura i urbanistyka oraz doświadczenie w aranżacji wnętrz co najmniej dwóch wystaw z elementami interaktywnymi; 16.1.3.2. co najmniej jednym reżyserem, tj. osobą posiadającą wykształcenie wyższe uzyskane na wydziale reżyserii filmowej bądź wydziale operatorskim, która zrealizowała program emisję w TV lub w kinie; 16.1.3.3. co najmniej jednym grafikiem komputerowym, tj. osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu grafiki animowanej dla przynajmniej 3 ekspozycji o charakterze muzealnym; 16.1.3.4. co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń AV, która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie z zakresu montaży i uruchamiania urządzeń oraz systemów audiowizualnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    19.1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 19.1.1. Projekt wykonawczy dla interaktywnego stanowiska multimedialnego Animacja - Wytop żelaza w kuźnicy w sali B - Kuźniczy rodowód Katowic 19.1.2. Scenariusz filmu - Sesja rady miasta; 19.1.3. Projekt layoutu aplikacji interaktywnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wartość artystyczna i funkcjonalna w zaproponowanych rozwiązaniach koncepcyjnych - 60

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Katowic , ul. Ks. J. Szafranka 9, 40-025 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Historii Katowic , ul. Ks. J. Szafranka 9, 40-025 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.