Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Gorzów Wielkopolski: Zakup urządzenia bezprzerwowego zasilania ( UPS ) dla Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Krajeńskich.
Numer ogłoszenia: 157660 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7395200, 7395258, faks 095 7395454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzenia bezprzerwowego zasilania ( UPS ) dla Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Krajeńskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż bezprzerwowego urządzenia zasilającego (UPS) o mocy 10 kVA do Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 5. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę UPS - a o parametrach określonych w SIWZ, a) zasilacz musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed dniem podpisania umowy, b) numer fabryczny oraz rok produkcji muszą być umieszczone na urządzeniu, c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu listę kompletności urządzenia, d) Wykonawca przed montażem urządzenia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokument wystawiony przez producenta urządzenia, potwierdzający parametry urządzenia określone w załaczniku nr 1 do umowy. 2) montaż UPS-a, w którego skład wchodzi: a) odłączenie (demontaż) aktualnie eksploatowanego UPS-a Fiskars 5050 o mocy 10kVA - rok produkcji 1995 - wejście trójfazowe, wyjście jednofazowe. Zdemontowaną jednostkę należy dostarczyć do siedziby Oddziału ZUS w Gorzowie, ul. Sikorskiego 42, b) przystosowanie istniejącej instalacji wejściowej i wyjściowej do dostarczonego urządzenia UPS, c) dobór i montaż zgodnej z przepisami aparatury elektrycznej, d) przedstawienie na 14 dni przed planowanymi pracami montażowo - podłączeniowymi do akceptacji Zamawiającemu schematu podłączenia urządzenia UPS do sieci zasilającej i odbiorczej; przedłożenie schematu jest warunkiem niezbędnym do kontynuowania prac, e) podłączenie i uruchomienie UPS-a, f) dokonanie przełączeń w sieci odbiorczej celem uzyskania równomiernego obciążenia faz urządzenia ( dopuszczalna tolerancja 10 %), g) przedstawienie protokołu z pomiarów obciążenia urządzenia, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej, podłączeniowej urządzenia UPS oraz zasilania urządzeń techniki informatycznej. Dokumentację powykonawczą należy dostarczyć w formie papierowej w ilości 3 szt. oraz w formie elektronicznej, na CD-R w oparciu o program typu CAD t.j. *dwg lub *dxf . Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 36 miesięcy. Wartość zamówienia bez VAT: 37.868,85 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1.Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 p.z.p. 2. Spełnia warunki podmiotowe: a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy zasilaczy bezprzerwowych UPS o mocy nie mniejszej niż 10kVA wraz z montażem oraz przedstawi opinie zamawiających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie, b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie mniejszym niż 1 kV, potwierdzone świadectwem kwalifikacji E lub D. c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do montażu i serwisowania urządzeń marki wymienionej w ofercie, potwierdzone przez producenta urządzenia lub jego przedstawiciela. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. ( oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 5) wykaz wykonanych dostaw zasilaczy bezprzerwowych UPS o mocy nie mniejszej niż 10kVA wraz z montażem (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich odbiorców, rodzaju i mocy zasilacza oraz dat wykonania (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie, 6) uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie mniejszym niż 1 kV, potwierdzone świadectwem kwalifikacji E lub D, 7) uprawnienia do montażu i serwisowania urządzeń marki wymienionej w ofercie, potwierdzone przez producenta urządzenia lub jego przedstawiciela..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 258..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 258.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont pomieszczeń łazienek w szkole Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Gorzowie Wielkopolskim
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
- "Budowa naukowego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 16 w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w Przedszkolu Miejskim nr 21 w roku 2025/2026"
- Budowa i przebudowa parkingów na terenie miasta z podziałem na cześci : Część I -Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Westerplatte; Część II-Budowa miejsc parkingowych przy ul. Grabskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Nowinka
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu".
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.