Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Jarosław: Remont budynku Domu Studenckiego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 157650 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, fax 016 6244612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Domu Studenckiego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe-roboty tynkarskie, roboty malarskie oraz roboty izolacyjne. Obiekt zlokalizowany jest na terenie Miasteczka Akademickiego Państwowej Wyższej Szkoły zawodowej w Jarosławiu przy ul. Czarnieckiego 16 w Jarosławiu-działka nr ewid. 1048/21
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2000 zł w jednej z form przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych w terminie do dnia 01.08.2008 r. do godz. 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj: a. Potencjał kadrowy mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierowniczych na budowie, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. Doświadczenie zawodowe - Zrealizowanie jako wykonawca w okresie 5 lat, co najmniej 2 inwestycji o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości minimum 80 000 zł netto każda. 2. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1. Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2. Oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2 oferty-wg wzoru; 3. Wykaz inwestycji spełniających warunki jak w punkcie V 2 b SIWZ zrealizowanych w ostatnich 5-ciu latach.Na każdą wykazaną w niniejszym załączniku wykonaną robotę budowlaną należy dołączyć dokument stwierdzający, że inwestycje zostały wykonane należycie-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa-załącznik nr 4 do oferty; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 5 do oferty; 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-załącznik nr 6 do oferty; 7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 7 do oferty; 8. Zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 8 do oferty; 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 9 do oferty; 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium-załącznik nr 10 do oferty; 11. Kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany na podstawie SIWZ, Specyfikacji Technicznej i przedmiaru robót-załącznik nr 11 do oferty; 12. Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez wykonawcę - osobę podpisującą ofertę- Projekt umowy-załącznik nr 12 do oferty - wg wzoru; 13. Oświadczenie wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które będzie podzlecał. Nie wskazanie zakresu przedmiotu zamówienia podwykonawcom będzie rozumiane, że zamówienie w całości realizowane jest przez Wykonawcę składającego ofertę-załącznik nr 13 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszjar.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział inwestycji i zamówień publicznych, parter, pokój nr 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział inwestycji i zamówień publicznych, parter, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Jarosławia 4 części - ul. Spacerowa/Wspólna; ul. Górnoleżajskiej; ul. Batalionów Chłopskich; ul. Kulkowej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w miejscowości Dobkowice poprzez budowę chodnika
- Remont instalacji klimatyzacji w budynku synagogi w Jarosławiu
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1716R Makowisko-Bobrówka w m. Makowisko
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław- odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1731R ulica Lubelska i Pełkińska w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.