To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Warszawa: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
Numer ogłoszenia: 157619 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139788 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia, dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń oraz dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakres A: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Mirka - Jan Mirka KOFAX 2 Spółka Jawna, ul. Stawowa 71, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakres B: dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDIKO Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2190,00
Oferta z najniższą ceną: 2190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4290,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakres C: dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24795,00
Oferta z najniższą ceną: 24795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.