eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Warszawa: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
Numer ogłoszenia: 157619 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139788 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia, dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń oraz dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakres A: dostawa 1 sztuki kopiarki kserograficznej stacjonarnej wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do jej obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonego urządzenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Mirka - Jan Mirka KOFAX 2 Spółka Jawna, ul. Stawowa 71, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakres B: dostawa 5 sztuk kopiarek kserograficznych mobilnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDIKO Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakres C: dostawa 5 sztuk niszczarek dokumentów wraz z instalacją, uruchomieniem a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24795,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.