To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Ząbkowice Śląskie: Dostawa - Materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i sprzętu biurowego.
Numer ogłoszenia: 157570 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113488 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i sprzętu biurowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i sprzętu biurowego w poniższych asortymentach: 1) Papier, wyroby z papieru i tektury. 2) Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmienne z papieru lub tektury. 3) Maszyny biurowe, sprzęt i materiały do drukarek (tusze, tonery), 4) Różny sprzęt i artykuły biurowe, 2. Szczegółowo przedmiot i wielkość zamówienia, wymagane parametry określa wykaz materiałów będący załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Materiały eksploatacyjne jak tusze, tonery, folie, muszą odpowiadać wszystkim cechom i warunkom określonym przez producentów maszyn i sprzętu biurowego, są wyrobami fabrycznie nowymi (nieużywanymi, oryginalnymi) i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i których zdatność do użycia powinna wynosić minimum 6 miesięcy od daty ich dostawy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych, pod warunkiem posiadania parametrów technicznych nie gorszych niż wykazie wymienionym w pkt.3.2. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz złoży w magazynie wg wskazań pracownika Zamawiającego. 6.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka Spółka Jawna, ul.Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116153,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125461,70
Oferta z najniższą ceną: 125461,70 / Oferta z najwyższą ceną: 154558,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Odbudowa basenu zewnętrznego przy ulicy Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich"
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" ZADANIE NR 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich.
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Budowa farmy fotowoltaicznej 3 MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- "Obsługa bankowa Gminy Ząbkowice Śląskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części Część 1 Przełączniki Część 2 Monitory Część 3 Drukarki termiczne
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb AGH - KC-DE-zp.272-702/25
- ,,Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowo-szkolnego"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





