eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Zamość: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji .
Numer ogłoszenia: 15753 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji . WYKAZ TABLIC REJESTRACYJNYCH: 1.Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg .potrzeb kpl. 4900 (9800 szt) 2. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg .potrzeb kpl.100 ( 200 szt.) 3. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep) 250 szt. 4. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep ) 50szt. 5. Tablice motocyklowe zwyczajne , w tym tablice indywidualne wg .potrzeb 300 szt. 6. Tablice motorowerowe 150 szt. Tablice rejestracyjne wykonywane powinny być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 , poz. 1322 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.10 - 28.52.74.10 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy na podstawie załącznika nr 1 do siwz. 2) spełniają warunki dotyczące wiarygodności i kwalifikacji Oferenta. W przetargu może wziąć udział Oferent który: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie zalega w uiszczeniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pzp. - spełnia warunek art.75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 108 ,poz.908 z późn.zm.) Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana poprzez sprawdzenie przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych przez Oferenta w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia / załącznik nr 3 / : a) oświadczenie, że Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp. b) oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp, c) oświadczenie o części zamówienia , której wykonanie Oferent zamierza powierzyć podwykonawcom 6) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych / art.. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 108,poz.908 z późn.zm./. 7) ważny certyfikat ITS uprawniający do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa . 2. W przypadku podmiotów składających oferty wspólne- konsorcjum: - list intencyjny lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli została zawarta), - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (powinno być dołączone w oryginale do oferty), - oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej oferta winna zawierać umowę spółki cywilnej. 4. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 , pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta Zamość).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów . Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających . Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 12 (Ratusz) dnia 23.01.2009 r. o godz.10:30 Pracownik uprawniony do udzielenia informacji: Henryk Świder tel. (084) 638 21 46,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.