To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Nowy Sącz: Inżynier Kontraktu -Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.:
Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)
Numer ogłoszenia: 157537 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88249 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Gorzkowska 30, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018-4427967, faks 018 4427800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu -Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.: Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: 1) Wykonywanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póź. zm.) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2) Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy w przetargach w tym min. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielaniu wyjaśnień wykonawcom, sprawdzania kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo - finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonych na przetargach oraz udzielenia pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. 3) Współpracę przy sporządzaniu i rozliczaniu wniosków/płatności o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4) Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5) Stała obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 6) Wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7) Uzgadniania z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 8) Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 9) Informowania inwestora o zaawansowaniu rzeczowo - finansowym robót, oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 10) Sprawdzania i zatwierdzania do zapłaty po wykonaniu zakresu robót i faktur za ich wykonanie. 11) Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 12) Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 13) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje Współfinansujące zadanie. 14) Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi 15) .Inżynier Kontraktu wykona wszystkie inne czynności nie wymienione w postępowaniu, które zostaną uznane za niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu; 16) Pełnienie nadzoru obejmuje w szczególności następujące branże: a/.drogowa oraz instalacyjna dla wykonania kanalizacji opadowej/deszczowej/. oraz wg potrzeb ; b/.:instalacyjną w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych,, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych/sanitarnych/. c/.instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.,teletechnicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KDI RABA PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KDI RABA PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI INWESTYCJI SP. Z O.O.
- KDI RABA Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., ul.Mogilska 43, 31-545 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321863,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167580,00
Oferta z najniższą ceną: 167580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 384300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- "Dostawa produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do aparatu do terapii nerko zastępczej.
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
- Dostawa płytek i materiałów zespalajacych
- Dostawa materiałów szewnych i produktów leczniczych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łukowie przy ul. Wileńskiej(...)
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- "Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pałecznica"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: Budowa ekranów akustycznych dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.