eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługi poligraficzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Radom: Usługi poligraficzne
Numer ogłoszenia: 157536 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej "ELEKTROWNIA" , ul. Kopernika 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3836077, faks 048 3836078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elektrownia.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Katalogi: 1) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 16 oprawa: broszura szyta. nakład: 300 egzemplarzy. 2) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 16 oprawa: broszura szyta. nakład: 300 egzemplarzy. 3) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk 1kolor farba K, 1+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk 1kolor farba K, 1+1, format A4, liczba stron: 48 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład: 300 egzemplarzy. 4) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 48 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład: 300 egzemplarzy. 5) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+4, format 250x250 mm, powlekana folią matową + dodatkowo wykrojnik środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 250x250 mm, liczba stron: 96 oprawa: twarda z grzbietem. nakład: 500 egzemplarzy. 6) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 32 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład: 300 egzemplarzy. 7) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 32 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład: 500 egzemplarzy. 8) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format B5, powlekana folią matową środek: papier: ofsetowy 100g, druk CMYK, 4+4, format B5, liczba stron: 250 oprawa: twarda z grzbietem. nakład: 500 egzemplarzy. 9) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format B6, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk 1kolor farba K, 1+0, format B6, liczba stron: 160 oprawa: twarda z grzbietem. nakład: 300 egzemplarzy. 10) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+1, format 230x340 mm, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 230x340 mm, liczba stron: 180 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład: 300 egzemplarzy. 11) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format 340x340 mm, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, CMYK, 4+4, format 340x340 mm, liczba stron: 96 oprawa: broszura klejona z grzbietem. nakład 500 egzemplarzy. 12) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format 245x225 mm, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 245x225 mm, liczba stron: 72 oprawa: twarda grzbiet. nakład: 300 egzemplarzy. 13) Katalog okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, format A4, 4+0, powlekana folią matową środek: papier: kreda matowa 150g, format A4, 4+4, liczba stron: 48 oprawa: broszurowa klejona z grzbietem nakład: 300 egzemplarzy. 2. Plakaty: 10 edycji plakatów, format: 1000x700 mm, druk CMYK, 4+0, papier: kreda błysk 160g, każda edycja plakatu w nakładzie 300 egzemplarzy. 3. Zaproszenia: 12 edycji zaproszeń, format: A4 składane do A5, druk CMYK, 4+4, papier: kreda matowa 300g, każda edycja zaproszenia w nakładzie 300 egzemplarzy. 4. Ulotki: 2 edycje ulotek, format: A4 składane na 3 części, druk CMYK, 4+4, papier: kreda błysk 160g, każda edycja ulotek w nakładzie 300 egzemplarzy. 5. Banery: 8 edycji banerów, format: 4910x2510 mm, druk CMYK na folii banerowej, oczkowany, z poziomymi tunelami, każda edycja banera w ilości 1 egzemplarza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1oraz art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; b) złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od daty złożenia oferty (a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizowali z należytą starannością, co najmniej (2) dwie usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością (minimum 20 tyś złotych) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) W przypadku zamówienia częściowego, dotyczącego plakatów, Wykonawca przedstawi minimum (3) trzy zamówienia odpowiadające wartością, co najmniej 2 tyś złotych i spełniające swym zakresem wymogi z SIWZ Dział II, ust. 2. Wykonawca dołączy do oferty po dwie sztuki próbek reklamowych, w zależności od rodzaju oferty. Zamawiający odeśle próbki Oferentom po wyborze i podpisaniu umowy z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą. Brak przedmiotowych próbek będzie powodował przyznanie (0 punktów) w kategorii poziom edytorski. Zamawiający zwalnia Wykonawcę z Obowiązku dostarczenia banerów. KRYTERIA OCENY OFERTY 1.Zamawiający przyjął następującą punktację: a)cena max 40 punktów. b)poziom edytorski max 50 punktów. c)czas realizacji rodzaju zlecenia jednostkowego max 10 punktów. 2.Ocena ceny oferty: W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru: a) liczba punktów w kategorii cena za katalogi, zaproszenia, ulotki, banery wynosi 32 punkty i będą obliczane według następującego wzoru: P(c1) = (Cmin / Cx) x 32 punkty gdzie: P(c1) ) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii cena za katalogi, zaproszenia, ulotki, banery. Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, C x - cena oferty badanej. b)liczba punktów w kategorii cena za plakaty wynosi maksymalnie 8 punktów i będzie obliczane według następującego wzoru: P(c2) = (Cmin / Cx) x 8 punktów gdzie: P(c2)) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii cena za plakaty. Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, C x - cena oferty badanej. c)Suma punktów uzyskanych we wszystkich kategoriach cena: P(c1) + P(c2) = P(c) 3.Ocena poziomu edytorskiego załączonych do oferty druków: W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów. Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru: P(e) = (Po / P max) x 50 punktów gdzie: P(e) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii poziom edytorski. Po - liczba punktów przydzielona ofercie ocenianej. Pmax - najwyższa liczba punktów jako została przydzielona spośród ocenianych ofert. 4.Ocena czasu realizacji zamówień jednostkowych w następujących kategoriach: W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów. Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru: a)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego katalogów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru: P(k) = (Cmin / Cx) x 2 punkty gdzie: P(k) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego katalogów. Cmin - najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert. C x - czasz badanej oferty. b)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego plakatów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru: P(p) = (Cmin / Cx) x 2 punkty gdzie: P(p) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego plakatów. Cmin - najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert. C x - czasz badanej oferty. c)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego zaproszeń wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru: P(z) = (Cmin / Cx) x 2 punkty gdzie: P(z) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego zaproszeń. Cmin - najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert. C x - czasz badanej oferty. d)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego ulotek wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru: P(u) = (Cmin / Cx) x 2 punkty gdzie: P(u) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego ulotek. Cmin - najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert. C x - czasz badanej oferty. e)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego banerów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru: P(b) = (Cmin / Cx) x 2 punkty gdzie: P(b) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego banerów. Cmin - najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert. C x - czasz badanej oferty. f)Suma punktów uzyskanych we wszystkich kategoriach czasu realizacji zamówień jednostkowych. P(k) + P(p) + P(z) + P(u) + P(b) = P(t) 5. Ostateczna ocena rozpatrywanej oferty: P(c) + P(e) + P(t) = P gdzie: P - bilans punktów w kategoriach cena, poziom edytorski, czas realizacji zamówień jednostkowych. 6.Liczba punktów będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadcza, że: 1.Spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wypełni postanowienia zawarte w art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 3.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych czynności objętych zamówieniem, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Prawa o zamówieniach publicznych art. 24 ust. 1-2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. 7.W ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2007r. nr.223, poz.1655 ze zm.), i ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2007 r. nr 50 poz. 331 ze zm.). 8.Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu wad fizycznych i prawnych wynikłych w toku realizacji przedmiotu zamówienia 9.Wyraża zgodę na udostępnienie i przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb Zamawiającego. Dokument stwierdzający status prawny oferenta Załącznik nr 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru o zarejestrowaniu firmy, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te mają posiadać date aktualnego odpisu, lub kserokopii nie starszą niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. Kserokopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokument potwierdzający prawo do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6. Wzór Formularza zamówienia jednostkowego Załącznik nr 7 - przedstawiony przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - poziom edytorski - 50
  • 3 - czas realizacji rodzaju zlecenia jednostkowego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elektrownia.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-600 Radom ul. Kopernika 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.