Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-04
Skierniewice: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w celu aktywizacji zachodniej części Skierniewic tj. w ulicy Kozietulskiego i Łódzkiej oraz ulicy Sierakowickiej w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 157529 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, fax 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w celu aktywizacji zachodniej części Skierniewic tj. w ulicy Kozietulskiego i Łódzkiej oraz ulicy Sierakowickiej w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Charakterystyka przedmiotu zamówienia: A. kanalizacja sanitarna w ulicy Kozietulskiego na odcinku od ul. Poniatowskiego do ul. Łódzkiej i w ul. Łódzkiej na odcinku od ul. Poniatowskiego do ul. Feliksów w Skierniewicach wraz z odtworzeniem nawierzchni oraz B. kanalizacja sanitarna w ulicy Sierakowickiej na odcinku od ul. Łącznej do granicy miasta Skierniewice wraz z odtworzeniem nawierzchni Sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kozietulskiego i Łódzkiej: - z rur Ø 315 PVC - długość 170,00 mb, - Ø 250 PVC - długość 1399,00 mb -Ø 200 PVC - długość 76,00 mb -75 szt. przykanalików f 160 PVC o łącznej długości 726,00 mb do posesji usytuowanych przy trasie kanału zakończonych korkami -48 szt. kpl. studni PVC Ø 1000 na sieci kanalizacji sanitarnej. -odtworzenie pasa drogowego wg warunków Wydziału Komunikacji; -roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - pkt.I ppkt.2.3 SIWZ Sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Sierakowickiej: -z rur Ø 200 PVC - długość 257,50 mb -16 szt. przykanalików f 160 PVC o łącznej długości 97,5 mb do posesji usytuowanych przy trasie kanału zakończonych studzienkami kanalizacyjnymi o śr. 315-425 mm szt.12, 4 przykanaliki zakończone korkiem -5 szt. kpl. studni PE Ø 1000 na sieci kanalizacji sanitarnej -odtworzenie pasa drogowego wg warunków Wydziału Komunikacji; -roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - pkt.I ppkt.2.3 SIWZ W celu wykonania kanalizacji sanitarnej w w/w ulicach w Skierniewicach należy wykonać: - roboty ziemne (wykopy) z odwozem, całkowita wymiana gruntu - pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką, - montaż, a następnie demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego, - montaż, a następnie demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów, - zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych i energetycznych rurami ochronnymi Arota dwudzielnymi z PE , - prace ziemne w miejscu skrzyżowania i zbliżenia z istniejącymi kablami energetycznymi wykonywać ręcznie i pod nadzorem ZE O/Skierniewice, -prace ziemne w miejscu skrzyżowania z istniejącym gazociągiem prowadzić ręcznie z zachowaniem warunków zawartych w uzgodnieniu /pismo nr RP-5/008/2004 z dn.26.02.2004/, - prace ziemne w miejscu skrzyżowania z istniejącym kablem i kanalizacją telefoniczną należy prowadzić ręcznie zgodnie z PN i pod nadzorem TPSA WUS w Łodzi, - zabezpieczenie istniejących rurociągów sieci wodociągowej rurami ochronnymi dwudzielnymi stalowymi o śr. 250 mm, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr.15 cm, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315, 250,200,150mm, - montaż studni na sieci kanalizacji sanitarnej z PVC o średnicy 1000 mm, - włączenie rurociągów, - obsypka rurociągu i nadsypka do pełnej wysokości pod projektowaną podbudowę jezdni asfaltowej z uzyskaniem zagęszczenia gruntu Io=100% z potwierdzeniem laboratoryjnym. - zasypanie wykopów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium. 3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą dokumenty wymagane w siwz..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 1.3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 1.5. Informację o zatrudnianiu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) 1.6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru nr 3 do SIWZ. 1.7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 i 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.8. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.9. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10.Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 3 lat ( 2004 do 2006r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ) , wg wzoru nr 4 do SIWZ. Wymaga się aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich trzech lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 500 000 zł netto każda podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia. 1.11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.12.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 1.13. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy zawarte w § 2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04. 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. nr 71 poz. 645). Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: -Złożyć druk OFERTA wg wzoru zamawiającego. -Złożyć oświadczenie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. -Sporządzić Kosztorys robót wg przedmiaru robót zamawiającego. -Złożyć wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat. - Złożyć oświadczenie - akceptacja warunków umowy. - Wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice , Rynek 1 Wydział Realizacji Inwestycji pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, Rynek 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1330E na odcinku Jeruzal - Paplin
- dostawy środków opatrunkowych
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa podwozia pod manipulatory, napełniarki skrzyniopalet i przenośników
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie.
- "Budowa żłobka w miejscowości Grabiny-Zameczek w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 - Odcinek II
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Glabisza w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.