Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 157467 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki HP; Zadanie nr 2 dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki LEXMARK; Zadanie nr 3 dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki OKI
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych we wniosku wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Prawa. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Do oświadczenia należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia: wykazu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto każda.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118 a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pok. 117 b..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki HP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 DJ 3845 (C8727A) nr 27 Atrament-Black 4 szt., 2 DJ 3845 (C8728A) nr 28 Atrament -Color 2 szt., 3 LJ 4250n (Q5942X) nr 42X Toner 2 szt., 4 LJ 1200 (C7115X) nr 15X Toner 30 szt., 5 OfficeJet Pro K850DN/ InkJet 2800 DN (C4844AE) nr 10 szt., Atrament-Black 16 szt, 6 OfficeJet Pro K850DN/ InkJet 2800 DN (C4836AE) nr 11 szt., Atrament-Cyan 10 szt., 7 OfficeJet Pro K850DN/ InkJet 2800 DN (C4837AE) nr 11 szt., Atrament-Magenta 10 szt., 8 OfficeJet Pro K850DN/ InkJet 2800 DN (C4838AE) nr 11 szt., Atrament-Yellow 10 szt., 9 LJ 3800n (Q6470A) Toner-Black 4 szt., 10 LJ 3800n (Q7581A) Toner-Cyan 2 szt., 11 LJ 3800n (Q7582A) Toner-Yellow 2 szt., 12 LJ 3800n (Q7583A) Toner-Magenta 2 szt., 13 LJ 9050 (C8543X) nr 43X Toner 6 szt., 14 DJ 640 (51649AE) nr 49 Atrament-Color 4 szt., 15 DJ 640 (C6614DE) nr 20 Atrament-Black 4 szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki LEXMARK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 E 450 DN (0E450H11E) Toner-Black 120 szt., 2 E 450 Bęben światłoczuły (0E250X22G) Bęben 40 szt., 3 C 780 DN (0C780H1KG) Toner-Black 8 szt., 4 C 780 DN (0C780H1CG) Toner-Cyan 4 szt., 5 C 780 DN (0C780H1MG) Toner-Magenta 4 szt. 6 C 780 DN (0C780H1YG) Toner-Yellow 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oryginalnych - fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów do drukarek komputerowych marki OKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MICROLINE 3391 (09002309) oryginalny - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.