eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Remont budynku PUP Żagań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Żagań: Remont budynku PUP Żagań
Numer ogłoszenia: 157444 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118248 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku PUP Żagań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Żaganiu z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Aktywizacji Zawodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, opisach technicznych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót stanowią załączniki do specyfikacji. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy. Wykonawca nie dołącza do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją techniczną oraz postanowieniami umowy, z zachowaniem należytej staranności, zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji pracy. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami opisu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszelkie informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia, w tym może dokonać wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane. I CZĘŚĆ - WYMIANA INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ Kod CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Opis techniczny: 1. Opis stanu istniejącego instalacji wodno-kanalizacyjnej. Instalacja wodno-kanalizacyjna doprowadzona jest do węzłów sanitarnych na poszczególnych kondygnacjach budynku. Instalacja kanalizacyjna wykonana jest z rur żeliwnych o różnym przekroju średnicy 50 do średnicy 150. Piony kanalizacyjne i podejścia od długotrwałego użytkowania uległy w nacznym stopniu zniszczeniu (pęknięcia rur, korozja, przecieki na połączeniach kielichowych). Instalacja wody zimnej i ciepłej wykonana jest z rur ocynkowanych o średnicach od fi 15 do fi 32, 40. Rury ocynkowane są skorodowane, ze śladami przecieków na złączach oraz stwierdzonym osadem kamiennym. Do górnych kondygnacji woda dopływa pod bardzo niskim ciśnieniem. Na podstawie aktualnego stanu technicznego całość instalacji należy wymienić na nową. 2.Opis rozwiązań projektowych. Instalację kanalizacyjną z rur żeliwnych należy zdemontować w całości i wykonać nową: - pion kanalizacyjny z rury fi 150 PVC - podejścia pod muszlę z rur fi 100 PVC - podejścia pod umywalki i wpusty podłogowe PVC fi 50 - umywalki zamontować fajansowe np. Cersanit KOŁO - muszle ustępowe typu Compact producenta j/w. Instalację wody zimnej z rur ocynkowanych należy zdemontować w całości i wykonać nową z rur PP zgrzewanych. Średnice rur podano w przedmiarze robót. Na każdym podejściu wody pod umywalkami, należy zamontować zawory odcinające o średnicy fi 15. Baterie umywalkowe kulowe stojące. Zawory odcinające na pionie oraz w piwnicy przelotowe kulowe. Całość instalacji wody poddać próbie szerokości na ciśnienie 1Mpa. 3. Uwagi końcowe. Materiały z rozbiórek instalacji wodno-kanalizacyjnej przekazać protokółem zdawczym dla inwestora. Roboty wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót cz. II instalacji sanitarnych. II CZĘŚĆ - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Kod CPV: 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Opis techniczny: Instalacja elektryczna nie spełnia wymogów aktualnie obowiązujących norm. Zgodnie z normą instalacja powinna być wykonana w układzie TN-S, a obecnie jest wykonana w układzie TN-C. Zakres robót elektrycznych: - wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych, korytarzu i sanitariatach na drugim i trzecim piętrze budynku - ułożenie przewodów pod tynkiem dla gniazd 230V - ułożenie przewodów pod tynkiem do opraw oświetleniowych Oświetlenie pomieszczeń W pomieszczeniach instalację elektryczną wykonać przewodem YDYp 3x1,5mm2 i YDYp 5x1,5mm2, izolacja przewodu 750V, w pomieszczeniach sanitariatów zastosować osprzęt szczelny, łączniki oświetleniowe należy montować na wysokości 1,4m od poziomu posadzki i jako podtynkowe. Zastosować oprawy LugClassic n/t 4x18W w pomieszczeniach biurowych i świetlicy, oprawy OKN 2x18W n/t zastosować w korytarzach I, II i III piętra, oprawy Luna 1x75W IP44 n/t zamontować w pomieszczeniach sanitariatów. Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia Zainstalować gniazda wtyczkowe podtynkowe, pojedyncze z uziemieniem, w pomieszczeniu sanitariatów szczelne na wysokości 1,2m od poziomu posadzki, natomiast w pomieszczeniach biurowych gniazda montować na wysokości 0,5m od poziomu posadzki, instalację gniazd wykonać przewodem YDYp 3x2,5mm2, izolacja przewodu 750V. Uwaga: można wykorzystać istniejące przewody YDYp 3x2,5mm2 oraz dokonać wymiany puszek instalacyjnych fi 60. Obwody oświetleniowe i gniazd 230V wprowadzić do istniejących tablic piętrowych w miejsce istniejących obwodów. Do pomieszczenia sanitariatów dla gniazd zabudować w tablicy wyłącznik różnicowoprądowy. Po zakończeniu prac należy wykonać pomiary elektryczne. Materiały wykorzystane do remontu instalacji elektrycznej muszą być zgodne z polskimi normami oraz posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z normami, obowiązującymi przepisami, specyfikacją techniczną i poleceniami inspektora nadzoru. III CZĘŚĆ - REMONT POMIESZCZEŃ Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45431000-7 Kładzenie płytek Opis techniczny: I. Dane ogólne 1.1 INWESTOR - Lokalizacja - Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu, ul. Dworcowa 9 1.2 Podstawa opracowania: - inwentaryzacja do celów projektowych - przepisy i normy projektowe 1.3 Zakres robót remontowych W ramach remontu pomieszczeń biurowych planuje się wykonanie następujących prac: - wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na PCV - wymiana posadzek panelowych na płytki gresowe - przygotowania pod malowanie - remont sanitariatów na II i III piętrze - wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe. II. Opis rozwiązań projektowych 2.1 Stolarka okienna i drzwiowa Okna - należy wymienić w następujących pomieszczeniach - II piętro - pomieszczenia oznaczone na rys. nr 1, tj. nr 21,22,23,24,25,26 oraz klatka schodowa (okno w WC) - III piętro - pomieszczenia oznaczone na rys.2 , tj. nr 32 - III piętro - klatka schodowa Projektuje się okna PCV w kolorze białym przy zachowaniu podziału istniejących okien drewnianych. Parapety zewnętrzne okienne z blachy powlekanej w kolorze brązowym. Parapety wewnętrzne z płyty MDF w kolorze buku, obróbki ośnieży okiennych z płyty GK gr 12,5 wraz z masztem systemowym. Drzwi wewnętrzne - drzwi należy wymienić w następujących pomieszczeniach : - II piętro - pomieszczenia nr 21, 22, 23, 24, 25 26 oraz sanitariaty - III piętro - pomieszczenie nr 32 oraz sanitariat. Istniejące drzwi wewnętrzne płytowe należy wykuć i zamontować nowe następująco: - ościeżnice stalowe pełne i połówkowe o szerokości 90 cm i 80 cm, tj. do pomieszczeń biurowych szer. 90 cm i wyjściowe do sanitariatu. Do kabin następnych o szerokości 80 cm. Należy zamontować drzwi pełne płytowe wzmocnione dla obiektów użyteczności publicznej np. PORTA DECOR w kolorze buku. W drzwiach należy zastosować zamki na wkładkę patentową. W przypadku doboru drzwi PORTA należy zastosować ościeżnice stalowe tego samego producenta. Uzupełnienie ościeżnic drzwiowych wykonać z zaprawy cementowo-wapniowej lub płyt GK 12,5 mm. 2.2 Posadzki Posadzki należy wymienić w następujących pomieszczeniach na II piętrze (pom. nr 21,22,23,24,25,26) oraz w sali III p. (pom. nr 32). Ze względu na różnorodne istniejące podłogi (tj. pomieszczenia biurowe i korytarze - podłogi drewniane) należy wykonać posadzki z płytek gresowych na podłożu wykonanym z technologii SOPRO. Dopuszcza się zastosowanie innej technologii pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych. 2.3 Przygotowanie pod malowanie Przygotowanie pod malowanie pomieszczeń wykonać następująco: - zeskrobanie i zmycie starych farb - na sufitach wykonać gładź gipsową dwuwarstwową wraz z siatką z włókna szklanego - na III piętrze (pom. nr 32) ułożyć na suficie sufit z płyt GK 12,5 z rusztem systemowym. 2.4 Instalacje centralnego ogrzewania W pomieszczeniach objętych remontem należy: - wymienić grzejniki żeliwne na stalowe płytowe w ilości 14 kpl. - zamontować zawory termostatyczne O15 z rur stalowych lub miedzianych Do wymiany grzejników przyjęto parametry czynnika grzejnego 70/55°C. Wysokość grzejników 60 cm, typ FK0 22 zasilaniem bocznym. W każdym grzejniku zamontować zawory odcinające O15. Zastosowanie grzejników np. KERMI. III piętro (pom. nr 32) FKO 22, szer.1200, wys. 600, szt.4 II piętro (pom.nr 21,22,23,24,25,26) FKO 22, szer. 1200, wys.600 szt.3 FKO 22, szer. 1000, wys.600 szt.2 FKO 22, szer. 1400, wys.600 szt.2 FKO 22, szer. 1100, wys.600 szt.2 Instalację po remoncie należy poddać próbie szczelności na zimno i gorąco oraz dokonać regulacji. Ponadto przed wymianą grzejników dokonać sprawdzenia w kotłowni gazowej temperatury czynnika grzejnego (zasilania i powrotu). 2.5 Remont sanitariatu II i III piętro. Szczegółowy zakres remontu sanitariatów przedstawiono w kosztorysie ofertowym. 2.6 Uwagi końcowe Roboty wykonać zgodnie z warunkami technicznymi i specyfikacją techniczną. IV CZĘŚĆ - MALOWANIE Kod CPV: 45442100-8 Roboty malarskie Szczegółowy zakres robót przedstawiono w kosztorysie ofertowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.42.11.30-4, 45.33.11.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28138,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31573,60

  • Oferta z najniższą ceną: 31573,60 / Oferta z najwyższą ceną: 35856,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont instalacji elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17262,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19886,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22912,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych BUDREM Spółka z o.o., Łagoszów Wielki, 59-160 Radwanice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159233,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163544,32

  • Oferta z najniższą ceną: 163544,32 / Oferta z najwyższą ceną: 190555,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Malowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Kazimierz Janik, ul. Miodowa 8, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8868,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10919,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.