eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawastereoskopowy mikroskop fluorescencyjny



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Szczecin: dostawa: stereoskopowy mikroskop fluorescencyjny
Numer ogłoszenia: 157430 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: stereoskopowy mikroskop fluorescencyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zautomatyzowany, stereoskopowy mikroskop fluorescencyjny z systemem archiwizacji obrazów fluorescencyjnych wraz z wyposażeniem zwanym dalej aparaturą. Wyszczególnienie wyposażenia aparatury, a także opis minimalnych wymagań techniczno-funkcjonalnych aparatury określa załącznik nr 1 specyfikacji. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin aparatura bez bliższego określenia rozumieć przez to należy również jej wyposażenie wyszczególnione w załączniku nr 1 specyfikacji, w tym oprogramowanie do korzystania z aparatury. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności aparatury, dostarczenie jej zamawiającemu, tj. dostarczenie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia w budynku: Uniwersytetu Szczecińskiego, 71-415 Szczecin, ul. Wąska 13, Zakład Biotechnologiii Roślin, Katedra Fizjologii i Biotechnologii Roślin, dostarczenie obejmuje również rozładunek aparatury, tam instalację aparatury oraz jej pierwsze uruchomienie. W przypadku oprogramowania dostawa obejmuje przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z jego licencji w zakresie umożliwiającym poprawne korzystnie z aparatury, dostarczenie oprogramowania zamawiającemu oraz jego instalację i przetestowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 - 4 specyfikacji wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 2 specyfikacji). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się odpis wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia,nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 - 4 specyfikacji wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 2 specyfikacji). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się odpis wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Szczecińska Dział Zamówień Publicznych 70-310 Szczecin Al. Piastów 18 pok. 6-8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Szczecińska Dział Zamówień Publicznych 70-310 Szczecin Al. Piastów 18 pok. 6-8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.