To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15731 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Września: ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA I GMINY WE WRZEŚNI W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363813 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny
52660100000, ul.
ul. Ratuszowa
1,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 4360880 w. 146, faks
614 362 500, e-mail
tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA I GMINY WE WRZEŚNI W 2017 ROKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP - 271 / 126 / WGA / 2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni w zakresie następujących rodzajów usług geodezyjnych: podziały nieruchomości, aktualizacje map, wznowienia granic, modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Zamówienie podzielono na 4 części: część 1 - dokonywanie podziałów geodezyjnych; część 2 - wznowienia granic nieruchomości, część 3 - aktualizacje map zasadniczych do celów projektowych, część 4 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków. 2. Zakres prac geodezyjnych objętych postępowaniem przetargowym: a) podział działek (nieruchomości) szacunkowa ilość zleceń: "podział działki na dwie części (wydzielenie działki)" - szacunkowa ilość zleceń: 5, "podział działki na 3 do 5 nowych działek" - szacunkowa ilość zleceń: 4, "podział działki na powyżej 5 nowych działek" - szacunkowa ilość zleceń: 2, Zakres usługi podziału geodezyjnego obejmuje przygotowanie wstępnych projektów podziału nieruchomości, projektów podziału nieruchomości, wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, złożenie kompletnego operatu podziałowego w Starostwie Powiatowym we Wrześni, stabilizację punktów granicznych oraz sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów wieczystoksięgowych. b) wznowienie granic nieruchomości - szacunkowa ilość zleceń: - "ustalenie przebiegu granic nieruchomości do 4 punktów granicznych" - szacunkowa ilość zleceń: 2 - "ustalenie przebiegu granic nieruchomości powyżej 4 punktów granicznych"- szacunkowa ilość zleceń/punktów: 2. c) aktualizacje map zasadniczych, pomiary wysokościowe szacunkowa ilość zleceń: "aktualizacja mapy zasadniczej w mieście do 1 ha" - szacunkowa ilość zleceń: 5 "aktualizacja mapy zasadniczej w mieście powyżej 1 ha" - szacunkowa ilość zleceń: 3 "aktualizacja mapy zasadniczej na wsi do 1 ha" - szacunkowa ilość zleceń: 5 "aktualizacja mapy zasadniczej na wsi powyżej 1 ha"- szacunkowa ilość zleceń: 3 "pomiary wysokościowe na ciekach wodnych - pomiar po obu stronach cieku co 50 m (korona, dno cieku, poziom wody) 1 km - 2 d) modernizacja ewidencji gruntów i budynków - szacunkowa ilość zleceń: "modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 1 działki z pomiarem" - szacunkowa ilość zleceń: 5 "modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 1 działki bez pomiaru" - szacunkowa ilość zleceń: 5 "modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 2 i więcej działek w obrębie bez pomiaru" - szacunkowa ilość zleceń: 60.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71354000-4
Dodatkowe kody CPV:
71354300-7,
71355000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dokonywanie podziałów geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6415 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 6051,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: wznowienie granic nieruchomości |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1030 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1266,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: wykonanie aktualizacji map zasadniczych do celów projektowych oraz inne pomary wysokościowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4140 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9240,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: modernizacja ewidencji guntów i budynków |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8241,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Przebudowa bieżni przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Chwalibogowie - wykonanie bieżni o nawierzchni tartanowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2926P Gozdowo - Nowa Wieś Królewska
- Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności
- Przebudowa z ociepleniem budynku części niskiej przychodni zdrowia przy Szpitalu Powiatowym we Wrześni (etap II)"
- "Dostawa sprzętu, odczynników laboratoryjnych, nakłuwaczy i paneli diagnostycznych wraz z dzierżawą aparatów"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.