eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Gniezno: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 157280 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97674 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych. Szczegółowy wykaz oraz opis parametrów znajduje się w załącznikach nr 2a SIWZ. Przedmiot dostawy oraz jego ilość określona będzie każdorazowo w zgłaszanym przez odbiorcę zapotrzebowania telefonicznie lub faxem. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa zamówionej partii własnym transportem i na koszt dostawcy w miejsce wskazane przez zamawiającego (loco magazyn), Dostawy odbywać się będą w terminie 48 h od zgłoszenia zamówienia u dostawcy w miejsce wskazane przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u dostawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. Dostawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy w ciągu 24 h od zgłoszenia reklamacji przez zamawiającego. Ilości podane w załączonym zestawieniu są ilościami szacunkowymi. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na w/w asortyment zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 20%. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego. Wykonawca oraz oferowany przez niego asortyment musi spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polski oraz posiadać wymagane przez Zamawiającego certyfikaty i atesty. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie dostarczyć i przedstawić w formie załączników świadectwa wdrożonych systemów zarządzania jakością oraz wszystkie certyfikaty i atesty odnoszące się do zamawianego produktu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet - Cezal Sp. z.o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3549,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3549,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3549,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedica Toruń Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159A, 87-100 Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7128,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10487,10

  • Oferta z najniższą ceną: 10487,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDOPLUS MONIKA SITEK ul. Księdza Brzóski 94/17, ul. Księdza Brzóski 94/17, 91-347 Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39352,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39352,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39352,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDOPLUS MONIKA SITEK, ul. Księdza Brzóski 94/17, 91-347 Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5555,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5555,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5555,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: DOSTAWY DRUKÓW MEDYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER CONSULT SPÓŁKA JAWNA M.D. SITEK, ul. Księdza Brzóski 94/18, 91-347 Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,04

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,04 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.