Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Kietrz: Remont sanitariatów w Publicznej Szkole Podstawowej w Kietrzu
Numer ogłoszenia: 157267 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, fax 077 4854359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w Publicznej Szkole Podstawowej w Kietrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sanitariaty znajdują się na I piętrze . Remont obejmuje demontaż ścianek drewnianych, wymianę armatury : pisuarów (5 szt), ustępów (9 szt), umywalek (8 szt), wymianę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wymianę stolarki okiennej (6szt), i drzwiowej ( 15 szt), wymianę podookienników, wymianę płytek na ścianach i sufitach, wymianę opraw świetlnych (10szt).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywama bedzie na zasadzie oceny : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer 3.Ponadto zamawiający żąda załączenia szczegółowego kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,bip.kietrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu Referat Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa ul.3-go Maja 1 48-130 Kietrz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu ul.3-go Maja 1 48-130 Kietrz sekretariat urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KIETRZ
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego".
- "Przebudowa drogi dojazdowej (dz. Nr 1238 i 1239/2) do gruntów rolnych w Kietrzu".
więcej: przetargi KIETRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- REMONT BUDYNKU - NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W GMINIE ŁYSOMICE
- Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
- "Budowa świetlicy w Pawłówku"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 68 w budynku przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.