eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceBudowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Prochowice: Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach
Numer ogłoszenia: 157228 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, składające się na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach, polegające na kompleksowym wykonaniu pod klucz budynku wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego, w technologii tradycyjnej murowanej, z dachem dwuspadowym wraz z instalacjami i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także wykonanie czynności związanych z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia, decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz przekazanie obiektu do użytkowania. Lokalizacja obiektu: działka nr 391 obręb Kawice gm. Prochowice. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy 225,13m2, powierzchnia użytkowa 167m2, kubatura 1020m3. Główne pomieszczenia wewnątrz budynku: sala o pow. 93,00m2 wraz z minimalnym programem obsługi gastronomicznej o powierzchni ok. 24m2, zespół sanitarny o powierzchni ok. 18,00m2, kotłownie pow. 5,69m2, ciągi komunikacyjne wraz zabudową szatniową o łącznej powierzchni ok. 28,60m2. Ławy i ściany fundamentowe żelbetowe. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z bloczków silikatowych, ocieplenie budynku styropianem gr. 15cm. Dach o konstrukcji drewnianej dwuspadowy symetryczny o kącie nachylenia połaci 30° i 33° pokryty blachą dachówkopodobną, rynny i rury plastikowe, kominy tradycyjne murowane z cegły pełnej. Sufity podwieszone z 2 warstw płyt GFK na ruszcie metalowym, stolarka okienna z PCV, drzwi wewnętrzne drewniane, drzwi zewnętrzne wzmocnione, antywłamaniowe. Obiekt wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjną, elektryczną, c.o. wraz z kotłownią gazową, c.w. użytkowa z elektrycznych podgrzewaczy pojemnościowych, wentylacja w sali mechaniczna z nawiewem powietrza poprzez nagrzewnicę, w pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kominami murowanymi. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie wjazdu, placu manewrowego oraz 23 miejsc postojowych dla samochodów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, o łącznej powierzchni ok. 1.016,30m2, taras na gruncie o powierzchni ok. 40m2, pozostały teren wokół budynku - teren niskiej zieloni. W ramach zagospodarowania terenu do wykonania także podłączenia zewnętrzne budynku do sieci: energetycznej, gazowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 399/10 z 30.06.2010, projekt wykonawczy z przedmiarami robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje i wymagać będzie dwuetapowej realizacji zamówienia, w zakresie i kolejności określonej w harmonogramie rzeczowo - finansowym, dołączonym do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W ramach I etapu przewiduje się wykonanie budynku w stanie surowym zamkniętym, obejmującym wykonanie: robót fundamentowych i ziemnych, podkładów i izolacji poziomych, ścian, konstrukcji i pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, zamontowane stolarki okiennej zewnętrznej, doprowadzenie wszystkich mediów (woda, energia elektryczna, gaz), wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. W ramach II etapu przewiduje się wykonanie pozostałych robót: ogólnobudowlanych, wykończeniowych i w zakresie zagospodarowanie terenu oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania i przekazanie obiektu do użytkowania. Zamawiający przewiduje jeden protokół końcowy: Protokół końcowego odbioru robót i przekazania obiektu do użytkowania (po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie). Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków UE w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Zgodnie z warunkami podpisanej umowy o przyznaniu pomocy finansowej, pomoc (dotacja) będzie wypłacana Zamawiającemu w dwóch transzach po rozliczeniu zakresów robót, przewidzianych do wykonania w ramach I i II etapu realizacji. Realizacja i finansowanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie według harmonogramu rzeczowo finansowego, do sporządzenia przed podpisaniem umowy - szczegóły w punkcie 4.3 rozdz. XIII SIWZ. Wzór harmonogramu dołączono do projektu umowy (zał.2 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie (potwierdzone dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na kompleksowym wybudowaniu budynku o kubaturze co najmniej 1000m3, który można zaliczyć z uwagi na przeznaczenie i sposób użytkowania do następującego rodzaju obiektu: budynek mieszkalny wielorodzinny, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz osobami na stanowiska kierowników robót branżowych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: elektrycznej i sanitarnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w sposób określony w SIWZ w rozdz. XI Opis sposobu obliczenia ceny, stanowiący kalkulację ceny oferty, będącej wynagrodzeniem ryczałtowym; 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt. 3; 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów; 6. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 12, 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie środkami Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.