eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do WIW w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 i do ZHW o/Koszalin ul. Połczyńska 70-72

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Szczecin: Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do WIW w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 i do ZHW o/Koszalin ul. Połczyńska 70-72
Numer ogłoszenia: 157151 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie , ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200, faks 091 4898255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do WIW w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 i do ZHW o/Koszalin ul. Połczyńska 70-72.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 33 10 00 00-1 - urządzenia medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy. 1. Część 1 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, 2. Część 2 - Końcówki do pipet, 3. Część 3 - Płytki Petriego, 4. Część 4 - Pipety jednorazowe, 5. Część 5 - Sprzęt drobny, 6. Część 6 - Końcówki Eppendorf, 7. Część 7 - Wymazówki, 8. Część 8 - Sprzęt do hodowli komórek, 9. Część 9 - Probówki. Do każdej dostawy sprzętu jednorazowego sterylnego należy dołączyć certyfikaty odpowiadające dostarczanej partii towaru zawierające informację o rodzaju procesu sterylizacji, terminie przydatności oraz że artykuły są wykonane z materiału nie zawierającego substancji hamujących wzrost drobnoustrojów. Zadanie 8 poz. 1: Płytki do hodowli komórkowych 96 dołkowe z pokrywką, sterylne, niepyrogenne, dołek z płaskim dnem - do każdej serii ma być dostarczony certyfikat z wynikami testowania każdej pod względem tworzenia pojedynczej warstwy komórek linii wzorcowych o wysokiej wrażliwości na komponenty toksyczne, termin ważności do końca 2017 r. Zadanie 8 poz. 2-4: Sterylne płaskie butelki z filtrem, wewnętrzna strona dna modyfikowana w sposób zapewniający odpowiednie warunki przylegania i wzrostu komórek - do każdej serii ma być dostarczony certyfikat z wynikami testowania pod względem tworzenia pojedynczej warstwy komórek linii wzorcowych o wysokiej wrażliwości na komponenty toksyczne, termin ważności do końca 2017 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy stanowi integralną część oferty, który jest składany razem z ofertą cenową stanowiącą Załącznik nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 5) W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawcy muszą dostarczyć wraz ofertą: a) do Części nr 1 poz. 1: Worki do Stomachera: - próbkę b) do Części nr 3 poz. 1 i 2: Płytki Petriego: - próbkę c) do Części nr 5 poz. 1 i 2: Ezy sterylne: - próbkę d) do Części 5 poz. 3: Głaszczki plastikowe L-kształtne: - próbkę e) Część 2 i 6: - w przypadku końcówek do pipet opisanych nr katalogowym konkretnej firmy dopuszcza się zaoferowanie towaru równoważnego, pod warunkiem dołączenia próbek testowych równoważnych końcówek, celem weryfikacji oferty. Próbki i inne dokumenty stanowią ofertę przetargową, więc powinny być zapakowane i oznakowane jak oferta przetargowa, oraz złożone w terminie wymaganym na złożenie oferty. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Cena za zaproponowany w ofercie Wykonawcy drobny sprzęt laboratoryjny lub zamienniki nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy i jest taka sama jak w dniu złożenia oferty. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu umowy i zmianie wynagrodzenia. 4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadku zmiany ilości zamawianego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego zgodnie z § 1 ust. 5 lub rezygnacji z danego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego (zamienników), które nie spełniają wymagań określonych w SIWZ. 5. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku wycofania danego sprzętu z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym przeznaczeniu lub rezygnacja z danego sprzętu jednorazowego laboratoryjnego - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 2) w przypadku trudności w dostępie do zmówionego sprzętu jednorazowego laboratoryjnego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym przeznaczeniu i takim samym zakresie działania lub rezygnacja z danego sprzętu - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 5. Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany; b) uzasadnienie zmiany; c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wiw.bip.wiw.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 08:00, miejsce: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres przedmiotu zamówienia określony w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć ofertę cenową (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z Opisem przedmiotu zamówienia - formularz cenowy (załącznik nr 1), odpowiednio do zadań na które składana jest oferta. 3. W ofercie cenowej Wykonawca wpisuje cenę(y) brutto, obejmującą(e) podatek VAT, za realizację przedmiotu zamówienia . 4. Cena ofertowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie ceny w ofercie cenowej powinny być wyliczone do dwóch miejsc po przecinku. 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 9. W przypadku, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć razem z towarem, do wszystkich zamawianych przedmiotów zamówienia, Certyfikaty Kontroli Jakości każdej serii lub wskazania adresu strony internetowej jeżeli certyfikaty kontroli jakości są dostępne na stronie Wykonawcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.