Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-05
Radzyń Podlaski: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro - Wybór nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe z języka angielskiego zawodowego
Numer ogłoszenia: 1570 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II , ul. Sikorskiego 15, 21-315 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 0-83 352 73 32, faks 0-83 352 73 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspradzyn.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowe samorządowe jednostki organizacyjne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro - Wybór nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe z języka angielskiego zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe z języka angielskiego zawodowego - 35 godz. I-VI 2015 r. na potrzeby projektu Nowoczesna edukacja zawodowa - gwarancją sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu POKL.09.02.00-06-057/12, zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania: - wykształcenie wyższe z filologii angielskiej; - kwalifikacje pedagogiczne; - min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć języka angielskiego w szkole ponadgimnazjalnej; - posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego. Do zakresu zadań nauczyciela należeć będzie: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach; - terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi; - opracowanie i przeprowadzenie testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji zajęć; - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych oraz poszerzanie wiedzy z zakresu wyznaczonych zajęć dodatkowych; - prowadzenie dziennika zajęć oraz list obecności; - prowadzenie na bieżąco dokumentacji własnej oraz uczestników projektu zgodnie z założeniami projektu; - informowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach, w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji z uczestnictwa w projekcie; - wypełnianie karty czasu pracy; - współpraca z kadrą zarządzającą projektem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w sytuacji, gdy do wniosku o dofinansowanie zostaną wprowadzone i zaakceptowane przez Jednostkę Pośredniczącą zmiany związane z przedmiotowym projektem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń Wykonawcy (załącznik nr 2 i 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) i wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia danej funkcji i spełniającą wymagania Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. 2) Oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) gdy zaistnieją zmiany wynikające z samej realizacji umowy (np. opóźnienia niezależne od stron umowy itp.) mające wpływ na przedmiot i warunki umowy zawartej z Wykonawcą, których wcześniej nie dało się przewidzieć. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu realizacji, osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia itp. Przewiduje się zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby świadczącej usługę, nowy Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego stanowiska. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; c) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu realizacji itp. d) wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, mogą dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspradzyn.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, ul. Sikorskiego 15, 21-300 Radzyń Podlaski (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2015 godzina 10:15, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, ul. Sikorskiego 15, 21-300 Radzyń Podlaski (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na potrzeby projektu Nowoczesna edukacja zawodowa - gwarancją sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr projektu POKL.09.02.00-06-057/12.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Branica Radzyńska dz. ew. nr 296 na terenie Gminy Radzyń Podlaski
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do magazynu apteki szpitalnej SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Remont dróg powiatowych w m. Suchowola dr. pow. nr 1246L od km 6+076 do km 6+450 oraz dr. pow. nr 1245L od km 0+000 do km 1+530 o łącznej dł. 1904mb
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi korepetycji dla dzieci i młodzieży w zależności od potrzeb uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia z zakresu ekonomii społecznej w 2025 roku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Przeprowadzenie w 2025 r. działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Piaseczno w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Spawanie metodami MIG/TIG" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.