Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-01-04
Warszawa: Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla SWZPZPOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 1570 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla SWZPZPOZ w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia i odzieży ochronnej dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety (części) z podziałem na: 1) Pakiet 1: Dostawa obuwia medycznego dla SWZPZPOZ w Warszawie, 2) Pakiet 2: Dostawa odzieży medycznej dla SWZPZPOZ w Warszawie, 3) Pakiet 3: Dostawa obuwia roboczego dla SWZPZPOZ w Warszawie, 4) Pakiet 4: Dostawa odzieży roboczej dla SWZPZPOZ w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.81.50.00 - Buty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, b) posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. muszą potwierdzić wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw obuwia medycznego/roboczego do placówek służby zdrowia o wartości niemniejszej niż: - na pakiet 1 na kwotę nie mniejszą niż 22.000,00 zł brutto każda z dostaw, - na pakiet 3 na kwotę nie mniejszą niż 3.000,00 zł brutto każda z dostaw, lub/i co najmniej 2 dostaw odzieży medycznej/roboczej do placówek służby zdrowia o wartości niemniejszej niż: - na pakiet 2 na kwotę nie mniejszą niż 110.000,00 zł brutto każda z dostaw, - na pakiet 4 na kwotę nie mniejszą niż 9.000,00 zł brutto każda z dostaw, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca, który nie wykaże spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego oraz nie wykaże braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zostanie wykluczony z postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w załączniku nr 3(A i B) do SIWZ oraz pozostałych dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych poniżej, potwierdzających spełnianie tych warunków, b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony, c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek o niewykluczeni z postępowania określony w art. 24 ust. 1 ustawy. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z następującymi dokumentami: a) wypełnionym i podpisanym formularzem oferty (zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełnionym i podpisanym formularzem cenowym - opisem przedmiotu zamówienia (zgodnym w treści z załącznikiem nr 2A - 2D do SIWZ), c) próbkami materiałów dla każdego z określonych w opisie asortymentu przedmiotu zamówienia, rodzaju ubrania bądź obuwia (zgodne z wymaganym kolorem i gramaturą) - (próbki materiałów winny być oznaczone co do numeru pakietu i pozycji formularza cenowego opisu przedmiotu zamówienia, a także ewentualnego asortymentu, którego dotyczą), d) katalogami lub wzorami oferowanego asortymentu potwierdzającymi, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego, składają: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 A do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 B do SIWZ). c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców: co najmniej 2 dostaw obuwia medycznego/roboczego do placówek służby zdrowia o wartości niemniejszej niż: - na pakiet 1 na kwotę nie mniejszą niż 22.000,00 zł brutto każda z dostaw, - na pakiet 3 na kwotę nie mniejszą niż 3.000,00 zł brutto każda z dostaw, lub/i co najmniej 2 dostaw odzieży medycznej/roboczej do placówek służby zdrowia o wartości niemniejszej niż: - na pakiet 2 na kwotę nie mniejszą niż 110.000,00 zł brutto każda z dostaw, - na pakiet 4 na kwotę nie mniejszą niż 9.000,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga: *W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż 1 pakiet wymagane jest potwierdzenie wykonania co najmniej 2 dostaw obuwia lub/i odzieży do placówek służby zdrowia dla wybranego przez Wykonawcę pakietu o najwyższym z w/w odpowiednio progów wartości. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum, b) wszystkie dokumenty wskazane w pkt 1 lit. a), b), dotyczą każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, pok. 95 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, pok. 92 Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa obuwia medycznego dla SWZPZPOZ w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia medycznego dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. Szczegółowy opis i zakres został opisany w załączniku nr 2A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odzieży medycznej dla SWZPZPOZ w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży medycznej dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. Szczegółowy opis i zakres został opisany w załączniku nr 2B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 18.00.00.00-9, 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa obuwia roboczego dla SWZPZPOZ w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia roboczego dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. Szczegółowy opis i zakres został opisany w załączniku nr 2C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odzieży roboczej dla SWZPZPOZ w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. Szczegółowy opis i zakres został opisany w załączniku nr 2D do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja neonu "ŚWIATŁOTRYSK" w Parku Kępa Potocka.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
- Sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do badań kontroli jakości wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy
- ,,Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji (33 szt. komputerów stacjonarnych, 33 szt. monitorów, 20 szt. monitorów z wbudowaną stacją dokującą, 30 szt. laptopów)"
- "Świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej konserwacji urządzeń dźwigowych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych - Nowowiejska 15/19 i Koszykowa 75"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych i obłożeń
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025
- Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska.
- Dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży operacyjnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2025/26
- Zakup i dostawa obłożeń chirurgicznych
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.