eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitnicaBUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. PIASKOWA W WITNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Witnica: BUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. PIASKOWA W WITNICY
Numer ogłoszenia: 157059 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6, 66-460 Witnica, woj. lubuskie, tel. 095 7216446, fax 095 7515218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. PIASKOWA W WITNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 1) jezdni. Należy wykonać jezdnię o szerokości 5.0 m i 3,5 m o spadkach podłużnych 2% oraz spadkach daszkowych 2%. Łuki jezdni o promieniu R=25, 160, 157,5 i 500 m, natomiast na skrzyżowaniach łuki o promieniu R=4,0, 6,0 m. Jezdnię o ogólnej powierzchni około 995 m2 należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm 2) zjazdów do posesji. Należy wykonać zjazdy z kostki betonowej grubości 8 cm, na podsypce piaskowo-cementowej grubości 3 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Zjazdy obramowane krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm, na podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu B10. Krawężnik wystający - 2 cm powyżej rzędnej jezdni. Powierzchnia zjazdów łącznie: 58 m2 3) chodnika. Należy wykonać chodnik o szerokości 1,5 m. o spadku jednostronnym 2%. Chodnik o ogólnej powierzchni około 490 m2 należy wykonać z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i warstwie podsypkowej piaskowej o grubości 7 cm Oddzielenie chodnika od jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i ławie betonowej z oporem z betonu B10. Krawężnik wystający - 15 cm powyżej rzędnej jezdni. Chodnik ograniczony obrzeżem betonowym o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm. 4) parkingu nr 1 Parking o ogólnej powierzchni około 115 m2 należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm. Krawężnik betonowy na ławie betonowej. 5) parkingu nr 2 Parking o ogólnej powierzchni około 411 m2 należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm. Krawężnik betonowy na ławie betonowej 6) terenów zieleni. Łączna powierzchnia do wykonania 184 m2. Do zakresu prac należy nawiezienie ziemi, wyrównanie oraz posianie trawnika. Należy wykonać korytowanie zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu. Gmina we własnym zakresie dokona rozbiórki istniejącego chodnika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 5 osobami, które zrealizują zamówienie. f. Wykonali co najmniej 3 zadania o podobnym zakresie, o wartości nie mniej niż 500 000 zł każde, w okresie ostatnich 3 lat lub okresie działalności firmy - w przypadku, gdy firma działa krócej niż 3 lata g. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust.1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wykaz wykonanych prac drogowych, c) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia - uprawnienia, d) zaświadczenie banku potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia zgodnie z pkt.g rozdziału IV. e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Polisę ubezpieczeniową potwierdzającą , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców (lidera) albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ 1/ pkt 2, 3, i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2/ pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. Ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witnica.pl .

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy , 66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6. pok. nr 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy , 66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6. pok nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.