eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Przebudowa dróg na terenie Gminy Kołaczyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Kołaczyce: Przebudowa dróg na terenie Gminy Kołaczyce.
Numer ogłoszenia: 156997 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Kołaczyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi gminnej 113401R Kołaczyce-Granice - Sowina-Folwark w km. 7+526 - 8+180. W tym; podbudowa stabilizowana spoiwem hydraulicznym gr. 30 cm - szer. 5,0 m podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 13 cm - szer. 4,9 m warstwa wiążąca AC16W KR 1-2 gr.4 cm - szer. 3,8 m warstwa ścieralna AC11S KR 1-2 gr. 4 cm - szer. 3,7 m umocnienie poboczy kruszywem łam. 0/63 śr gr 8 cm - szer. 2 x 0,6 m przebudowa przepustów pod drogą wraz z umocnieniem wlotów i wylotów płytami typu Yomb, oraz wykonanie ścianek czołowych przebudowa przepustów pod zjazdami wraz z utwardzeniem nawierzchni kruszywem łamanym renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp. 2. Przebudowa drogi gminnej Bieździadka- Kamieniec - Bieździedza-Górka w km. 0+000 - 1+133. W tym:podbudowa stabilizowana spoiwem hydraulicznym gr. 30 cm - szer. 4,6 m podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 13 cm - szer. 4,6 m warstwa wiążąca AC16W KR 1-2 gr.4 cm - szer. 3,6 m warstwa ścieralna AC11S KR 1-2 gr. 4 cm - szer. 3,5 m umocnienie poboczy kruszywem łam. 0/63 śr gr 8 cm - szer. 2 x 0,5 m przebudowa przepustów pod drogą wraz z umocnieniem wlotów i wylotów płytami typu Yomb, oraz wykonanie ścianek czołowych przebudowa przepustów pod zjazdami wraz z utwardzeniem nawierzchni renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp i częściowym umocnieniem wykonanie umocnienia skarp płytami prefabrykowanymi typu YOMB ułożenie ścieków betonowych typu mulda w celu umocnienia rowu wykonanie koszy siatkowo-kamiennych celem wzmocnienia korpusu drogi od strony rzeki 3. Przebudowa drogi gminnej 113412R Sieklówka-Stawy w km. 0+000 - 1 +400. W tym: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, usunięcie zakrzaczeń i pni drzew, wykonanie rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp, roboty ziemne, wykonanie koryta pod poszerzenie korony drogi, przebudowa przepustów pod drogą na ławie żwirowej: fi 30 cm - 8,00 m, fi 50 cm - 12,00 m, fi 60 cm -20,0 m i fi 80 - 10,00 m wraz z wykonaniem ścianek czołowych, przebudowa przepustów pod zjazdami na ławie żwirowej: fi 60 cm, fi 50 cm, fi 40 cm wraz z umocnieniem ściankami czołowymi oraz utwardzeniem nawierzchni zjazdów kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 12 cm, ułożenie ścieku betonowego typu mulda w celu umocnienia rowu, umocnienie wlotów i wylotów przepustów płytami JOMB, ułożenie sączka drenarskiego fi 150 mm, wykonanie doziarnienia korony drogi kruszywem naturalnym gr. 15 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża metodą mieszania wgłębnego gł. 30 cm z domieszką hydraulicznego spoiwa drogowego w ilości zapewniającej uzyskanie wytrzymałości na ściskanie R28 = 2,5 - 5,0 MPa, wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego gr 20 cm (skrzyżowanie), wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 12 cm, wykonanie skropienia asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wy wiążącej) AC 16 W gr. 4 cm, wykonanie skropienia asfaltem i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wy ścieralnej) AC 11 S gr. 4 cm, wykonanie umocnienia poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 8 cm, renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp, odbudowa i zabezpieczenie skarpy korpusu drogowego koszami siatkowo - kamiennymi, znaki drogowe pionowe, wstawienie barier energochłonnych SP05, zabezpieczenie antykorozyjne stalowych belek nośnych na moście..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a ich przedmiotem może być powtórzenie tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.30.08-9, 45.11.10.00-8, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-6, 45.22.11.19-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium: 1.1. W wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na część I, 1.2. W wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na część II, 1.3. W wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na część III. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości określonej w pkt. 1.,odpowiednio do zakresu złożonej oferty . 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM - przetarg na Przebudowę dróg na terenie Gminy Kołaczyce - część I, II, III, (odpowiednio). 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Kołaczyce, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres wykonawcy, 4) termin ważności. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie 16.08.2016 r. do godziny 10:00 rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; - zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia - o wartości co najmniej: Część I. - 400 000,00 zł, Część II. - 800 000,00 zł, Część I. - 900 000,00 zł - każde oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. (według załącznika nr 5 do SIWZ) Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obie strony. Zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2) Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4) Zmiany osoby osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty - na wniosek Zamawiającego. 5) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, d) opóźnienia przekazania terenu realizacji robót, e) zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie, f) odmiennych od przyjętych warunków geologicznych, g) odmiennych od przyjętych warunków terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, h) siły wyższej, i) przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji lub innych instytucji branżowych (dot. np. linii gazowych, telekomunikacyjnych, energetycznych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., j) odmowy wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego). 6) Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: a) konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, b) odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków geologicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych, d) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 7) Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z: a) wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego b) gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, c) wad dokumentacji projektowej. - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego). 8) Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego - na wniosek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego. 9) Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych - na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego. 10) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót lub szczegółowego harmonogramu rzeczowego robót - na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego. 11) Zmian korzystnych dla Zamawiającego - na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Zamawiającego. 12) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego). 4. Poza przypadkami określonymi w ust. 2 i 3 zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji i/lub zakresu rzeczowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 113401R Kołaczyce-Granice - Sowina-Folwark w km. 7+526 - 8+180..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podbudowa stabilizowana spoiwem hydraulicznym gr. 30 cm - szer. 5,0 m podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 13 cm - szer. 4,9 m warstwa wiążąca AC16W KR 1-2 gr.4 cm - szer. 3,8 m warstwa ścieralna AC11S KR 1-2 gr. 4 cm - szer. 3,7 m umocnienie poboczy kruszywem łam. 0/63 śr gr 8 cm - szer. 2 x 0,6 m przebudowa przepustów pod drogą wraz z umocnieniem wlotów i wylotów płytami typu Yomb, oraz wykonanie ścianek czołowych przebudowa przepustów pod zjazdami wraz z utwardzeniem nawierzchni kruszywem łamanym renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.30.08-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Bieździadka- Kamieniec - Bieździedza-Górka w km. 0+000 - 1+133..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podbudowa stabilizowana spoiwem hydraulicznym gr. 30 cm - szer. 4,6 m podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 13 cm - szer. 4,6 m warstwa wiążąca AC16W KR 1-2 gr.4 cm - szer. 3,6 m warstwa ścieralna AC11S KR 1-2 gr. 4 cm - szer. 3,5 m umocnienie poboczy kruszywem łam. 0/63 śr gr 8 cm - szer. 2 x 0,5 m przebudowa przepustów pod drogą wraz z umocnieniem wlotów i wylotów płytami typu Yomb, oraz wykonanie ścianek czołowych przebudowa przepustów pod zjazdami wraz z utwardzeniem nawierzchni renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp i częściowym umocnieniem wykonanie umocnienia skarp płytami prefabrykowanymi typu YOMB ułożenie ścieków betonowych typu mulda w celu umocnienia rowu wykonanie koszy siatkowo-kamiennych celem wzmocnienia korpusu drogi od strony rzeki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.22.11.19-9.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Przebudowa drogi gminnej 113412R Sieklówka-Stawy w km. 0+000 - 1 +400..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, usunięcie zakrzaczeń i pni drzew, wykonanie rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp, roboty ziemne, wykonanie koryta pod poszerzenie korony drogi, przebudowa przepustów pod drogą na ławie żwirowej: fi 30 cm - 8,00 m, fi 50 cm - 12,00 m, fi 60 cm -20,0 m i fi 80 - 10,00 m wraz z wykonaniem ścianek czołowych, przebudowa przepustów pod zjazdami na ławie żwirowej: fi 60 cm, fi 50 cm, fi 40 cm wraz z umocnieniem ściankami czołowymi oraz utwardzeniem nawierzchni zjazdów kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 12 cm, ułożenie ścieku betonowego typu mulda w celu umocnienia rowu, umocnienie wlotów i wylotów przepustów płytami JOMB, ułożenie sączka drenarskiego fi 150 mm, wykonanie doziarnienia korony drogi kruszywem naturalnym gr. 15 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża metodą mieszania wgłębnego gł. 30 cm z domieszką hydraulicznego spoiwa drogowego w ilości zapewniającej uzyskanie wytrzymałości na ściskanie R28 = 2,5 - 5,0 MPa, wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego gr 20 cm (skrzyżowanie), wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gat. I gr. 12 cm, wykonanie skropienia asfaltem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wy wiążącej) AC 16 W gr. 4 cm, wykonanie skropienia asfaltem i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wy ścieralnej) AC 11 S gr. 4 cm, wykonanie umocnienia poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 8 cm, renowacja rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp, odbudowa i zabezpieczenie skarpy korpusu drogowego koszami siatkowo - kamiennymi, znaki drogowe pionowe, wstawienie barier energochłonnych SP05, zabezpieczenie antykorozyjne stalowych belek nośnych na moście..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.22.11.19-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.