eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Szczecin: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 156987 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168204 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego zwanego dalej wyrobami. 2. Opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych wyrobów oraz wymagane parametry wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Ilości wyrobów podane w formularzu cen jednostkowych mają charakter orientacyjny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z w/w ustawą. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówione wyroby w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania faxem. 6. Zamawiający wymaga aby oferowane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od dostawy wyrobów do siedziby Zamawiającego. 7. Zamówienie składa się z 11 zadań: 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących poszczególne zadania. Wykonawcy mogą składać ofertę obejmującą jedno zadanie, kilka zadań bądź wszystkie zadania. 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 33.15.71.10 - Maski tlenowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Zestawy do amniopunkcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDS Cardio Sp. z o. o., Ul. Transportowców 11, 02-858 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20698,93

  • Oferta z najniższą ceną: 20698,93 / Oferta z najwyższą ceną: 20698,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Elektrody okulistyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pol Ems Agencja - Przedstawicielstwo, Ul. Wadowicka 5E, 03-093 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24917,76

  • Oferta z najniższą ceną: 24917,76 / Oferta z najwyższą ceną: 24917,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Dreny, przedłużacze, prowadnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 162, 02-345 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39906,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39906,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45385,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4: Przewody do cystoskopu lub rektoskopu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o. o., Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57024,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5: Drenaże lędźwiowe zewnętrzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMC IMPOMED CENTRUM S. A., Ul. Skrzyneckiego 38, 04-563 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6: Systemy do odśluzowywania, elektrody do defibrylacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Sp. z o. o. Sp. K. - A., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15506,64

  • Oferta z najniższą ceną: 15506,64 / Oferta z najwyższą ceną: 15506,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7: Przyrządy do pobierania materiału z jamy macicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rovers Polska Sp. z o. o., Ul. Stołeczna 10, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 9: Maski krtaniowe, rurki tracheostomijne zbrojone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Sp. z o. o. Sp. K. - A., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98928,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 10: Obwody oddechowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDOX Robert Łupicki, Ul. Polna 2 b, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223097,76

  • Oferta z najniższą ceną: 223097,76 / Oferta z najwyższą ceną: 223097,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 11: Worki laparoskopowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIMED Sp. z o. o., Ul. Przelot 10, 04-622 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37584,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127008,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.