To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-09-04
Warszawa: Sukcesywna dostawa (w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy) papieru i kartonu arkuszowego do druku offsetowego, na potrzeby Wydziału Wydawnictw i Poligrafii Centrum Obsługi KPRM
Numer ogłoszenia: 156966 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127197 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa (w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy) papieru i kartonu arkuszowego do druku offsetowego, na potrzeby Wydziału Wydawnictw i Poligrafii Centrum Obsługi KPRM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa (w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy) papieru i kartonu arkuszowego do druku offsetowego, na potrzeby Wydziału Wydawnictw i Poligrafii Centrum Obsługi KPRM. Zamówienie obejmuje: 1) 10 ton kartonu offsetowego kl. III o gramaturze 170g/m²; format od A1, A1+ do B1, B1+ 2) 3 tony kartonu jednostronnego powlekanego o gramaturze 200-300g/m²; format od A1, A1+ do B1, B1+ 3) 10 ton papieru dwustronnie powlekanego, kolor biały, o gramaturze 100-170g/m²; format od A1, A1+ do B1, B1+ 4) 4 tony papieru dwustronnie dwukrotnie powlekanego, o gramaturze 200-300g/m²; format od A1, A1+ do B1, B1+
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87095 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.W. SOLO-KOLOS, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35410
- Oferta z najniższą ceną: 35410 / oferta z najwyższą ceną: 35410
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.W. SOLO-KOLOS, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6423
- Oferta z najniższą ceną: 6423 / oferta z najwyższą ceną: 6423
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.W. SOLO-KOLOS, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32330
- Oferta z najniższą ceną: 32330 / oferta z najwyższą ceną: 32330
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.W. SOLO-KOLOS, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12932
- Oferta z najniższą ceną: 12932 / oferta z najwyższą ceną: 12932
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.