eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja i obsługa spotkań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Warszawa: Organizacja i obsługa spotkań
Numer ogłoszenia: 156930 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia , ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8312158, faks 22 831 14 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa spotkań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA świadczenie usługi gastronomicznej: bufet powitalny (w formie szwedzkiego stołu, serwowany w sali konferencyjnej Ministerstwa Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa); obiad w restauracji (odległość do 500 m - pieszo chodnikiem - od ul. Miodowej 15 w Warszawie) w trakcie seminarium dla kadry kierowniczej Beneficjentów Działania 2.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA organizacja i obsługa spotkania z Beneficjentami Działania 2.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w IV kwartale 2013 roku, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA przygotowanie i świadczenie 4 usług gastronomicznych w trakcie szkoleń organizowanych przez Departament Funduszy Europejskich dla Instytucji realizujących projekty w ramach obszaru tematycznego ochrona zdrowia Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA kompleksowa obsługa Zamawiającego w ramach cyklu szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA świadczenie 7 usług gastronomicznych w czasie spotkań organizowanych przez Departament Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego PL 07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych oraz Programu Operacyjnego PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanych z kosztów zarządzania Programów Operacyjnych: PL07 Poprawa i lepsze dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych i PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.Spotkania dotyczą m. in.: posiedzeń Komitetu Współpracy, Komitetu ds. wyboru projektów oraz Zespołu Oceny Projektu Predefiniowanego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każde. Ww. zamówienia musiały dotyczyć świadczenia usług gastronomicznych w trakcie spotkań, konferencji, szkoleń. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał 2 zamówienia o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każde. Ww. zamówienia musiały dotyczyć świadczenia usług gastronomiczno-hotelarskich w trakcie spotkań, konferencji, szkoleń. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 1 500,00 zł brutto każde. Ww. zamówienia musiały dotyczyć świadczenia usług gastronomicznych w trakcie spotkań, konferencji, szkoleń. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 13 000,00 zł brutto. Ww. zamówienie musiało dotyczyć kompleksowej obsługi szkoleń. CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 1400,00 zł brutto każde. Ww. zamówienia musiały dotyczyć świadczenia usług gastronomicznych w trakcie spotkań, konferencji, szkoleń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)terminu świadczenia usługi gastronomicznej w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają świadczenie usługi gastronomicznej w terminie określonym w umowie; b)wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z systemu wdrażania funduszy europejskich, które powodują, że świadczenie usługi gastronomicznej w terminie wskazanym w umowie byłoby nieadekwatne do potrzeb Zamawiającego; 2)wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)zmiany terminu spotkania w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają organizację spotkania w terminie określonym w umowie; b)wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z systemu wdrażania funduszy europejskich, które powodują, że organizacja spotkania w terminie wskazanym w umowie byłaby nieadekwatna do potrzeb Zamawiającego; 2)wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)terminu świadczenia usług gastronomicznych w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają organizację usługi gastronomicznej w terminie określonym w umowie; b)wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z systemu wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, które powodują, że organizacja szkolenia w terminie wskazanym w umowie byłaby nieadekwatna do potrzeb Zamawiającego. 2)wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. 2.Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zmniejszenia przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zrealizowane i odebrane usługi gastronomiczne. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie 1)zmiany terminu szkolenia w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają organizację szkolenia w terminie określonym w umowie; b)wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z systemu wdrażania Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, które powodują, że organizacja szkolenia w terminie wskazanym w umowie byłaby nieadekwatna do potrzeb Zamawiającego; 2)wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)terminu świadczenia usług gastronomicznych w przypadku: a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają organizację usługi gastronomicznej w terminie określonym w umowie, b)wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z systemu wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, które powodują, że organizacja spotkań w terminie wskazanym w umowie byłaby nieadekwatna do potrzeb Zamawiającego; 2)wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. 2.Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zmniejszenia przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zrealizowane i odebrane usługi gastronomiczne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok.046.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15 pok. 139.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie: współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki, współfinansowane w ramach Funduszu Pomocy Technicznej Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, Działanie III Szkolenia dla Instytucji Realizujących w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; finansowane z kosztów zarządzania Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, finansowana z kosztów zarządzania Programów Operacyjnych: PL07 Poprawa i lepsze dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych i PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej: bufet powitalny (w formie szwedzkiego stołu, serwowany w sali konferencyjnej Ministerstwa Zdrowia ul. Miodowa 15,00-952 Warszawa); obiad w restauracji (odległość do 500 m - pieszo chodnikiem - od ul. Miodowej 15 w Warszawie) w trakcie seminarium dla kadry kierowniczej Beneficjentów Działania 2.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Termin realizacji zamówienia: Maj 2013 r. (szczegółowe terminy świadczenia usługi gastronomicznej Zamawiający ustali z Wykonawcą na 10 dni roboczych przed planowanym terminem seminarium).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa spotkania z Beneficjentami Działania 2.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w IV kwartale 2013 roku. W skład zamówienia wchodzi: oZapewnienie sali konferencyjnej dla uczestników w miejscu organizacji spotkania. oZapewnienie obsługi cateringowej dla uczestników w miejscu organizacji spotkania. oZapewnienie bazy noclegowej ze śniadaniem dla uczestników w miejscu organizacji spotkania (1 doba poprzedzająca dzień spotkania). Termin: Spotkanie jednodniowe w listopadzie 2013 roku*. *Szczegółowy termin świadczenia usługi Zamawiający ustali z Wykonawcą na minimum 15 dni roboczych przed planowanym terminem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZEŚĆ III ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i świadczenie 4 usług gastronomicznych w trakcie szkoleń organizowanych przez Departament Funduszy Europejskich dla Instytucji realizujących projekty w ramach obszaru tematycznego ochrona zdrowia Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Termin realizacji zamówienia: maj - grudzień 2013 r. (szczegółowe terminy świadczenia każdej z 4 usług gastronomicznych Zamawiający ustali z Wykonawcą na 8 dni roboczych przed planowanym terminem każdego ze szkoleń).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w ramach cyklu szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. W skład zamówienia wchodzi: 1)Zapewnienie sali konferencyjnej w 4 lokalizacjach wraz z wyposażeniem; 2)Zapewnienie usługi gastronomicznej; 3)Wykonanie oraz dostawa materiałów konferencyjnych; 4)Zapewnienie noclegu dla trenerów; 5)Zapewnienie osoby odpowiedzialnej za współpracę z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie prawidłowej organizacji i obsługi konferencji oraz dodatkowych osób do obsługi. Szkolenia mają się odbyć w okresie listopad - grudzień 2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZEŚĆ V ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie 7 usług gastronomicznych w czasie spotkań organizowanych przez Departament Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego PL 07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych oraz Programu Operacyjnego PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowi, finansowanych z kosztów zarządzania Programów Operacyjnych: PL07 Poprawa i lepsze dostosowania ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych i PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Spotkania dotyczą m. in.: posiedzeń Komitetu Współpracy, Komitetu ds. wyboru projektów oraz Zespołu Oceny Projektu Predefiniowanego. Termin realizacji zamówienia: maj 2013 r. - marzec 2014 r. (szczegółowe terminy świadczenia każdej z 7 usług gastronomicznych Zamawiający ustali z Wykonawcą na 7 dni roboczych przed planowanym terminem każdego ze spotkań).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.