eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Pleszew: Murarz
Numer ogłoszenia: 15689 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, fax 062 7422678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Murarz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80423000-5) w zakresie: Murarz dla grupy do 25 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 18.02.2008r. Czas realizacji: do trzech miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 18.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.Zapewnią odpowiedni poziom szkolenia. 2.Ubezpieczą osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.Zapewnią szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. 4.Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP. 5.Zapewnią uczestnikom szkolenia przeprowadzenie i sfinansowanie niezbędnych badań lekarskich. 6.Zapewnią praktykę zawodową u pracodawców w zakładach murarskich na terenie powiatu pleszewskiego. 7.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, który odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i jednocześnie jego oferta spełnia wymagania określone w SIWZ. 8.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6.Kserokopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 7.Potwierdzenie z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy o wysokości posiadanych środków finansowych, nie mniej niż 5 tysięcy złotych, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8.Zapewnienie uczestnikom szkolenia przeprowadzenie i sfinansowanie niezbędnych badań lekarskich. 9.Wyczerpujący opis zapewnienia odpowiedniego poziomu szkolenia. 10.Termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 11.Częstotliwość zajęć w tygodniu. 12.Wzór wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia - dołączyć wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz inne wymagane. 13.Oświadczenie o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 14.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć pełne CV wraz z kopiami zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 15.Wykaz wykonanych usług szkoleniowych z zakresu tematycznego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - podać przynajmniej 1 grupową usługę szkoleniową. 16.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17.Wskazanie miejsca szkolenia teoretycznego i praktycznego. 18.Preliminarz kosztów szkolenia: koszt szkolenia jednego uczestnika, koszt jednej godziny szkolenia, koszt szkolenia ogółem, wynagrodzenie wykładowców oraz inne szczegółowo opisane. 19.Zapewnienie uczestnikom szkolenia praktyki zawodowej u pracodawców (wymienić firmy) w zakładach murarskich na terenie powiatu pleszewskiego wraz z wyszczególnieniem godzin. 20.Szczegółowy harmonogram szkolenia z wykazaniem godzin szkolenia w danym dniu, który powinien zawierać minimum: datę, tematykę zajęć, ilość godzin ogółem, podział godzin na teoretyczne i praktyczne, miejsce szkolenia oraz prowadzącego zajęcia. 21.Informacje odnośnie bazy szkoleniowej, warunków lokalowych, pomieszczeń oraz ich wielkości w m 2 z których rzeczywiście będą korzystać kursanci, wyposażenia i sprzętu, który będzie wykorzystywany przy realizacji zamówienia - dotyczy zarówno części teoretycznej jak i praktycznej szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. ilośc godzin szkolenia tzn. ilośc godz. teoretycznych (lekcyjnych) + ilośc godz. praktycznych (zegarowych) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 16 (I piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 38 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.