Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Łęczyca: Przeprowadzenie szkolenia Obsługa kas fiskalnych w ramach projektu Mój priorytet to PRACA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w rejonie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 156897 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy, ul. Sienkiewicza 31, 99-101 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212914, fax 024 7213278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia Obsługa kas fiskalnych w ramach projektu Mój priorytet to PRACA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w rejonie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęczycy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - przedstawią oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w SIWZ ROZDZIAŁ VII, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, b) do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażuje kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, przygotowanie pedagogiczne oraz minimum dwuletni staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat, w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu tematycznego szkolenia. c) wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, zgodnie z rozporządzeniem MP i PS z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami ), d) przeprowadzą zajęcia dydaktyczne w pracowniach wyposażonych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny i pomoce dydaktyczne. - zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia, - zapewnią sprawdzenie efektów szkolenia poprzez przeprowadzenie wewnętrznego egzaminu końcowego w postaci testu sprawdzającego. - zaangażują się w pozyskiwanie miejsc pracy dla uczestników szkolenia Obsługa kas fiskalnych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca składa następujące dokumenty 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 1.3. Jeżeli oferta składana jest przez osoby inne niż osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy na podstawie postanowień zawartych w statutach, umowach lub innych aktach prawnych regulujących sprawy związane z reprezentacją Wykonawcy, w tym z możliwością zaciągania w imieniu Wykonawcy zobowiązań majątkowych, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres czynności jakie w imieniu dającego pełnomocnictwo może wykonywać pełnomocnik w prowadzonym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawcy załączą pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej spółkę. 1.4. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 1.5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt VII.1.4., została wybrana, Zamawiający, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, która z części zamówienia wykonana zostanie przez podwykonawcę. 1.7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występuje wspólnie. 1.8. Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.9. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 1.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8, 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 1.11 Inne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a nie wymienione w niniejszej SIWZ. 1.12. Należy załączyć kserokopie: dyplomów, świadectw, certyfikatów kadry dydaktycznej, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. VII.2. Dokumenty dostarczone w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 2.2 Wykaz usług szkoleniowych o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania tj. przed dniem 10.07.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (na załączniku nr 4 do formularza oferty). 2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4. 2.4. Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez kadrę dydaktyczną dwuletniego stażu zawodowego, na przestrzeni ostatnich trzech lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zawartych w zakresie tematycznym - opisu przedmiotu zamówienia. 2.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.5 punkt c), d), Wykonawca załączy stosowne oświadczenia. 2.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.6.Wykonawca załączy stosowną informację w programie szkolenia (w załączniku nr 3 do formularza ofertowego). 2.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI.1.7 Wykonawca prześle do pracodawców informację, dotyczącą ukończenia przez osoby bezrobotne szkolenia Obsługa kas fiskalnych, bądź też zorganizuje spotkanie z pracodawcami poszukującymi pracowników na stanowisku pracy kasjer, sprzedawca. Kserokopie pism z jakimi Wykonawca wystąpił z informacjami do pracodawców, lub też dokumenty potwierdzające zorganizowanie spotkania z pracodawcami dokumentujące te działania Wykonawca dostarczy w do PUP w Łęczycy w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. VII.3.Dokumenty dostarczone w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: VII.3.1. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 25
- 3. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupleczyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca 31, pokój 5 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca 31, pokój 8 (I piętro) sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.08.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie w ramach projektu Mój priorytet to PRACA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w rejonie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - III
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 ...." - II
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.