eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoZDP-7-343/1/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Braniewo: ZDP-7-343/1/2010
Numer ogłoszenia: 15683 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP-7-343/1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa bezpieczeństwa ruchu i warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1397N Piele - Mingajny, na odcinku: Zagaje - Krzekoty km 4+300 - 8+752 Wysoka Braniewska - Pakosze km 21+710 - 24+210 Pakosze - Bornity km 24+965 - 30+905 Planowane zadanie obejmuje wykonanie: Element Nr 1 remont odcinka drogi Zagaje - Krzekoty od km 4+300 do 8+752 w tym: - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi wg SST w ilości 4452,0 mb / 22 705,0 m2 - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - tablic prowadzących U-3a i U-3b na łukach drogi wg SST w ilości - 8 szt. - ustawienie barier stalowych drogowych ochronnych SP 05/4 na łukach drogi, nad przepustami wg SST w ilości - 72 mb - ustawienie bariero-poręczy SP 06/1 na obiekcie mostowym (m. Siekiera) dł. 4,0 m x 2 str. w ilości - 8,0 mb - ustawienie znaków ostrzegawczych i znaków informacyjnych przy przejściu dla pieszych w m. Zagaje w obrębie szkoły podstawowej wg SST w ilości - 4 szt. - oznakowanie poziome P-10 przejście dla pieszych ze szkoły w Zagajach do przystanku autobusowego w ilości - 10,0 m2 - ustawienie barierek ochronnych stalowych typu U-11a przy wyjściu ze szkoły do przejścia dla pieszych w Zagajach wg SST w ilości - 4,5 mb Element Nr 2 remont odcinka drogi Wysoka Braniewska - Pakosze od km 21+710 do 24+210 w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykop pod poszerzenie jezdni z istniejącej szerokości średniej 4,3 m do 5,0 m (km 21+710 - 24+210) wg SST w ilości - 875,0 m3 - wykonanie warstwy odcinającej gr. 20 cm na poszerzeniu (km 21+710 - 24+210) wg SST w ilości 1 750,0 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na poszerzeniu (km 21+710 - 24+210) wg SST w ilości - 1 750,0 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr. 5 cm na poszerzeniu (km 21+710 - 24+210) wg SST w ilości - 1 750,0 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na istniejącej nawierzchni i na poszerzeniu (km 21+710 - 24+210) wg SST w ilości - 12 500,0 m2 - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - tablic prowadzących U-3a i U-3b na łukach drogi wg SST w ilości - 8 szt. - ustawienie barier stalowych drogowych ochronnych SP 05/4 na łukach drogi, wg SST w ilości - 64 mb Element Nr 3 remont odcinka drogi Pakosze - Bornity od km 24+965 do 30+905 w tym: - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi wg SST w ilości 5 940,0 mb / 29 700,0 m2 - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - tablic prowadzących U-3a i U-3b na łukach drogi wg SST w ilości - 66 szt. - ustawienie barier stalowych drogowych ochronnych SP 05/4 na łukach drogi, wg SST w ilości - 92 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy zł.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy oddział w Braniewie Nr 36 8313 0009 0030 0171 2000 0030; b) Poręczeniach bankowych; c) Gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Doświadczenie zawodowe - referencje. 4. Potencjał kadrowy - wykaz pracowników. 5. Potencjał techniczny - wykaz sprzętu. 6. Wypełniony kosztorys ofertowy. 7. Zaakceptowane istotne warunki umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6 Cena za SIWZ (forma papierowa) - 20,0 zł. (słownie: dwadzieścia zł.).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.