Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Chełm: Sukcesywna dostawa polimerów na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 156836 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa polimerów na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa polimeru w ilości - 13 000 kg emulsji do zagęszczania osadów nadmiernych na zagęszczarce bębnowej. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa polimeru w ilości - 13 000 kg proszku do odwadniania osadu po fermentacji metanowej na wirówce bębnowej. Cena musi uwzględniać koszt dostawy loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5. Wspólny słownik zamówień CPV: 24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych. Warunki wymagane od Wykonawcy: 1. Wykonawcy, co najmniej, na 9 dni przed złożeniem ofert wykonają dobór laboratoryjny prób do testów oraz dostarczą polimery do testów na w/w urządzeniach w oczyszczalni ścieków w Chełmie przy ulicy Bieławin 5. 2. Materiały do wykonywania testów mogą być dostarczane do Zamawiającego najpóźniej do 26 maja 2009 r. (włącznie). 3. Termin wykonania prób laboratoryjnych oraz testów należy ustalić telefonicznie z osobami wyznaczonymi do kontaktu, na 2 dni przed ich realizacją. Koszty testów ponosi Wykonawca. 4. Wyniki testów zostaną przesłane (fax.) do Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed terminem złożenia ofert, tj. do 1 czerwca 2009 r. Wykonawca dołącza wyniki testów do oferty. Oferty Wykonawców, którzy nie wykonali testów lub przysłali wyniki po terminie określonym przez Zamawiającego zostaną odrzucone. 5. Kartę testów zawiera załącznik nr 4. 6. Treść oferty nie podlega negocjacjom. 7. Cena jednostkowa wyrobu w ciągu okresu zawartej umowy nie może ulec zmianie. 8. Wykonawca określi ceny jednostkowe za 1 kg wg załącznika nr 5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wraz z określonymi w Ogłoszeniu o przetargu. 2. Wykonawcy, którzy przeprowadzą próby laboratoryjne oraz testy oferowanych polimerów w wyznaczonym terminie i załączą je (wyniki testów) do złożonej oferty (załącznik nr 4). 3. Wykonawcy posiadający aktualne certyfikaty, opisy i karty charakterystyki oferowanych produktów. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VIII niniejszego ogłoszenia, według formuły (spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2. 4. Wypełniony załącznik nr 5. 5. Wyniki testów polimerów przeprowadzonych na urządzeniach oczyszczalni Zamawiającego (załącznik nr 4). 6. Aktualne certyfikaty, opisy i karty charakterystyki oferowanych produktów. 7. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania przez tego samego Wykonawcę dokumenty wymienione w pkt 1-4 należy złożyć w jednym egzemplarzu. Pozostałe dokumenty należy złożyć oddzielnie do poszczególnych zadań, wskazując którego zadania dotyczą. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. VIII, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII pkt 1 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w Ogłoszeniu o przetargu. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancji - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty nie będą rozpatrywane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - najkorzystniejszy wynik testu - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Chełmie
22 - 100 Chełm
ul. Wołyńska 57
pok.32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie 22 - 100 Chełm ul. Wołyńska 57 pok.27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa polimeru w ilości - 13 000 kg emulsji do zagęszczania osadów nadmiernych na zagęszczarce bębnowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. najkorzystniejszy wynik testu - emulsja - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa polimeru w ilości - 13 000 kg proszku do odwadniania osadu po fermentacji metanowej na wirówce bębnowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. najkorzystniejszy wynik testu - proszek - 50
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





