Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Nowy Sącz: Dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminu praktycznego w zakresie kat. C prawa jazdy
Numer ogłoszenia: 156819 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. 29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4490880, 4490882, faks 018 4490881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do przeprowadzania egzaminu praktycznego w zakresie kat. C prawa jazdy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : samochodu ciężarowego przystosowanego do egzaminowania na prawo jazdy kat C Wymogi Zamawiającego co do parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie : osiem tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty : a) Wykonawców wpisanych do odpowiedniego rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej, b) Wykonawców nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty Wykonawców : którzy posiadają środki finansowe w wysokości 300 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego warunku, zostanie wykluczony z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy : 2.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy przedłożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 lit. a,b - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty o których mowa w pkt. 2.1.1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć : informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mord.pl/media/File/przetargi/C-III/siwzc3.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, ul. 29 Listopada 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, ul. 29 Listopada 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu
- Zamówienie na dostawę trzech agregatów prądotwórczych mobilnych o mocy nie mniejszej niż 100 kW
- Organizacja dwóch jednodniowych wycieczek dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia, funkcjonującego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47.
- Przebudowa drogi powiatowej (ul. Biegonicka) w Nowym Sączu
- BZP.271.94.2025 Wykonanie robót budowlanych (...)Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla osób niepełnosprawnych (...) w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu typu Pick-up do celów zarządzania kryzysowego
- Dostawa nowego samochodu terenowego 4x4 na potrzeby usuwania skutków zagrożeń i ochrony ludności
- Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym
- Zakup dwóch busów 9 osobowych i jednego samochodu terenowego typu pickup na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
więcej: Pikapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.