Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Myślibórz: Dożywianie w szkołach w latach 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.
Numer ogłoszenia: 156813 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu, Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, fax 095 7473363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mysliborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie w szkołach w latach 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie będzie organizowane w dni nauki (około 190 dni rocznie) w następujących placówkach: 1.Szkoła Podstawowa nr 2 w Myśliborzu - 88 osób, 2.Szkola Podstawowa nr 3 w Myśliborzu - 115 osób, 3. Szkoła Podstawowa w Nawrocku - 31 osób, 4.Szkoła Podstawowa w Golenicach - 8 osób, 5.Szkoła Podstawowa w Kierzkowie - 17 osób, 6.Gimnazjum Myślibórz - 200 osób. Placówki wymienione w pkt.1,2,3,6 posiadają warunki potrzebne do przygotowania posiłków, natomiast do SP w Golenicach i Kierzkowie należy posiłki dowieźć. Liczba dożywianych jest przybliżona i zależy od ilości wniosków złożonych przez rodziców/opiekunów. Podane liczby dotyczą roku szkolnego 2008/2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent musi prowadzić działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. Posiadać 5-letnie doświadczenie zawodowe, związane z dożywianiem zbiorowym, możliwie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, oraz mieć 3-letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym w placówkach oświatowych. W przypadku dowozu posiłków do placówek posiadać odpowiednią bazę transportową. Brak zaległości płatniczych wobec ZUS i US.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zaświadczenie o braku zaległości z ZUS i US. 2.Decyzja Pańśtwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego o spełnianiu wymogów higieniczno - sanitarnych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz w 2026 roku
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Wydziału Dróg Starostwa Powiatowego w Myśliborzu
- Modernizacja dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej nr 2142Z w miejscowości Namyślin - Most km 0+048 - Namyślin I
- Dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego z przyczepą
- Przygotowanie posiłków oraz ich wydawanie na potrzeby turnusów dokształcania zawodowego teoretycznego młodocianych pracowników oraz mieszkańców internatu jak i dzieci przebywających w DWDZ
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- Usługi żywienia na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





