eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont systemu kontroli dostępu do domów studenta AP w Słupsku, portiernia i główne wejścia do DS. nr 1, DS. nr 3 i DS. nr 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Słupsk: Remont systemu kontroli dostępu do domów studenta AP w Słupsku, portiernia i główne wejścia do DS. nr 1, DS. nr 3 i DS. nr 4
Numer ogłoszenia: 156795 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 840 53 27, faks 59 842 95 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont systemu kontroli dostępu do domów studenta AP w Słupsku, portiernia i główne wejścia do DS. nr 1, DS. nr 3 i DS. nr 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Wymiana drzwi wejściowych do DS. nr 1 DS. nr 3 i DS. nr 4, B.Okablowanie do domofonów i systemu kontroli dostępu - zwanego dalej KD, C.Rozbudowa CCTV w DS. nr 1 DS. nr 3 i DS. nr 4 na potrzeby KD, w tym: w DS. nr 1 - wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi z funkcją samoczynnego otwierania, montaż domofonu i kamery działającej w systemie CCTV. Drzwi w godzinach nocnych otwierane przyciskiem z portierni, - wymiana drzwi wewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem) i montaż domofonu. Otwieranie drzwi z poziomu systemu KD Salto PCSC i przyciskiem z portierni, w DS. nr 3 i DS. nr 4 - wymiana drzwi zewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem), montaż domofonu i kamery działającej w systemie CCTV. W cięgu dnia dostęp nieograniczony, w godzinach nocnych drzwi otwierane przyciskiem z portierni, - montaż drzwi wewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem) usytuowanych za okienkiem portierni. Między drzwiami a sufitem zamontowane naświetle, cała konstrukcja powinna byś odpowiednio sztywna. Otwieranie drzwi z poziomu systemu KD Salto PCSC i przyciskiem z portierni. Czytniki do otwierania drzwi wewnętrznych w DS-ach powinny współpracować z kartami i brelokami (mieszkańcami są nie tyko studenci AP, ale i osoby obce) i powinny być zamontowane po obu stronach drzwi (na wejściu i wyjściu). Drzwi powinny odpowiadać normom dotyczącym przejść ewakuacyjnych, a ich otwieranie w sytuacjach zagrożenia sprzężone z systemem sygnalizacji pożaru (SSP). D. Wymianę systemu do zarządzania kluczami na portierniach wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy obejmujący roboty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, Dom Studenta nr 3 pok.2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, Dom Studenta nr 3, pok.2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.