Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Rozprza: Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Numer ogłoszenia: 156784 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku, Łochyńsko 75A, 97-340 Rozprza, woj. łódzkie, tel. 044 6158013, fax 044 6158013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna -Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców I gatunku do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku w asortymencie i ilościach ; marchew-1600kg, seler-850kg, pietruszka-750kg, natka pietruszki (pęczek)-100szt., koper(pęczek)-100szt., rzodkiewka(pęczek)-100szt., szczypior (pęczek)-50, ziemniaki-8250kg, ziemniaki młode-2700kg, jabłka-1200kg, cebula-300kg, banan-100kg, pomarańcza-80kg, cytryna-180kg, burak czerwony-400kg, kapusta kiszona-900kg, kapusta biała-440kg, kapusta młoda-150szt.,ogórek kiszony-400, ogórek świeży-200kg, pieczarki-120kg, arbuz-500kg, pomidor-460kg, czosnek-50szt., kapusta pekińska-30szt., kapusta czerwona-40kg., kalafior-250szt., papryka świeża-100kg, botwina (pęczek)-20szt., fasola szparagowa-100kg, brokuły-100szt., winogron-50kg, gruszka-50kg, wiśnie100kg, mandarynka-50kg, porzeczka czarna-50kg, porzeczka czerwona-50kg, aronia-100kg, czereśnia-20kg, por-80kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa Oryginalny kod CPV: 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1. Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 30.000,00zł brutto każde z nich. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnego doświadczenia: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 30.000,00zł brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwę i adres odbiorcy, przedmiot dostaw, daty wykonania zamówienia, wartość.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku Łochyńsko 75a 97-340 Rozprza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku Łochyńsko 75a 97-340 Rozprza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
- "Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bukowicach 2025/2026
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.