To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Świdnica: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów
Numer ogłoszenia: 156780 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107956 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zamówienia pn. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów w ramach zadania Wykonanie projektów w Gminie. W ramach zamówienia zostaną wykonane projekty budowlane i wykonawcze przebudowy dróg gminnych i mostów wraz z mapami do celów projektowych w następujacych miejscowościach: 1) Odbudowa mostu drogowego w Opoczce, dz. nr 184 - termin wykonania 31.07.2015, 2) Pszenno (kierunek na Miłochów) dz. nr 326/1, 326/2, 431 wraz z oświetleniem LED zasilanym z istniejącej sieci, ok. 1150 m - termin wykonania 31.07.2015, 3) Boleścin odbudowa dróg gminnych w km 0+000 - km 0+430, działka nr 174 wraz z oświetleniem LED autonomicznym - termin wykonania 31.08.2015, 4) Bystrzyca Góra działka nr 241 (do końca działki 51/4) wraz z oświetleniem LED autonomicznym, ok. 650 m - termin wykonania 31.08.2015, 5) Lutomia Mała - Wieruszów odbudowa drogi gminnej w km 0+00 - km 1+600, działki nr 74, 280, - termin wykonania 30.09.2015, 6) Pszenno (drogi na osiedlu) dz. nr 72, 68, 65/23, 65/39, 65/40, 65/22, 57, 65/38, 65/24 wraz z oświetleniem LED zasilanym z istniejącej sieci, ok. 1000 m - termin wykonania 31.10.2015, 7) Bystrzyca Dolna (przy boisku) dz. nr 333, 334, 335, 238/3, 337 wraz z oświetleniem LED autonomicznym, ok. 900 m - termin wykonania 31.10.2015, 8) Mostek na Młynówce w Burkatowie dz. nr 208 termin wykonania 31.10.2015, 9) Witoszów Górny działka nr 256, ok. 150 m - termin wykonania 31.10.2015, 10) Witoszów Dolny, dz. nr 1067, 1121, 1106, 1105, 1100, 1112, 1103, ok. 1550 m - termin wykonania 31.10.2015, 11) Witoszów Dolny, dz. nr 1063/2, 1060, 1059, 1058, 1062, ok. 930 m - termin wykonania 31.10.2015. 2. Drogi objęte opracowaniem należy zaprojektować jako drogi o ruchu kategorii KR1 o nawierzchni asfaltowej za wyjątkiem drogi określonej w pkt 1 ppkt 5, którą należy zaprojektować jako drogę o kategorii ruchu KR2. Projekty muszą zawierać: 1) projektowaną konstrukcję podbudowy drogi, 2) projektowaną nawierzchnię drogi, 3) przekroje poprzeczne i profil podłużny, 4) projektowane odwodnienie drogi, 5) projektowane przepusty drogowe, 6) projektowane oświetlenie drogowe. 3. Konstrukcje projektowanych dróg należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Obiekty mostowe należy zaprojektować w technologii żelbetowej-skrzynkowej o nośności minimum 20 ton. 5. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje: 1) przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, 2) projekt budowlany i projekt wykonawczy, obejmujący wszystkie branże, wymagany przepisami Prawa Budowlanego z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz rozporządzeniem MTiGM z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 z 14 maja 1999 r.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań w liczbie - 4 egzemplarzy, 3) operat wodnoprawny wraz z pozwoleniem wodnoprawnym, wg potrzeb, 4) pozwolenie na budowę lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia rozpoczęcia robót dla Zamawiającego oraz wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do jego otrzymania, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania i właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych pozycji przedmiaru - w liczbie 2 egzemplarzy, 6) założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej - w liczbie 2 egzemplarzy, 7) przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy, 8) kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-przestrzennym z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. 2010 nr 243, poz. 1623 z póź. zm.), w liczbie 2 egzemplarzy, 9) sporządzenie informacji BIOZ, zgodnie z art. 20 ust 1 punkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), 10) komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy przekazać w formie elektronicznej (płyta CD/DVD), format plików tekstowych, doc lub rtf, rysunki w pdf lub JPG, 11) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu docelowego oraz projekty tymczasowej organizacji ruchu w liczbie 2 egzemplarzy. 6. Wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, pracami inwentaryzacyjnymi i projektowymi, uzgodnieniami oraz opłaty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nieodpłatnego nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust 1, punkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami), bez względu na termin rozpoczęcia robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji opracowanych w ramach niniejszego zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT SZCZEPANEK USŁUGI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT SZCZEPANEK USŁUGI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA
- Robert Szczepanek Usługi w Zakresie Projektowania, ul. Jana Boduena de Courtenay 2/1, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167647,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159000,00
Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163344,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodku Kuratorskim nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci dróg w Nowej Wsi wraz z infrastrukturą techniczną - I etap"
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





