Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Wysokie Mazowieckie: Wykonanie nawierzchni asfaltowych: warstwa wiążąca gr. w-wy 3 cm - na ruch KR1 oraz warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm na - ruch KR1 w ulicach: Jagiellońska, Mystkowska, Długa, Rynek Piłsudskiego w Wysokiem Mazowieckiem w ramach realizacji projektu Przebudowa dróg w centrum miasta Wysokie Mazowieckie dofinansowywanego w ramach RPO WP 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 156746 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki , ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752592, faks 086 2752593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowych: warstwa wiążąca gr. w-wy 3 cm - na ruch KR1 oraz warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm na - ruch KR1 w ulicach: Jagiellońska, Mystkowska, Długa, Rynek Piłsudskiego w Wysokiem Mazowieckiem w ramach realizacji projektu Przebudowa dróg w centrum miasta Wysokie Mazowieckie dofinansowywanego w ramach RPO WP 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni asfaltowych w ulicach: Jagiellońska, Mystkowska, Długa, Rynek Piłsudskiego w Wysokiem Mazowieckiem. Zakres prac obejmuje: regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych; regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych; profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm ( warstwa wiążąca); nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna); frezowanie nawierzchnii asfaltowych; projekt czasowej organizacji ruchu; powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Opis warunków udziału w postępowaniu: wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem; zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie przebudowy, budowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 400 000 zł brutto); dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem (kierownik budowy z min. 2 letnim stażem). Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie min 1 roboty przebudowy, budowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 400 000 zł brutto) z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie; wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik budowy(min. 2 letni staż na stanowisku kierownika budowy). Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie
ul. Ludowa 15 ( II p. pok.24)
18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 15 ( sekretariat ) 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana ramach projektu Przebudowa dróg w centrum miasta Wysokie Mazowieckie dofinansowywanego z RPO WP 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej na: "Przebudowa mostu przez rzekę Płonka wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2090B na odcinku Wyszonki Wypychy - Wyszonki Kościelne".
- Rozbudowa i przebudowa budynku pralni Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie - etap I
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- "Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości"
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Przebudowa drogi w miejscowości Brzeg - Odcinek I
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Raciborowice, droga gminna nr 114063 L, położonej na działce nr 771, o długości 166 m"
- Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku - na odcinku od posesji 32 do posesji 44
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.