Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Pajęczno: IMPLEMENTACJA MEDYCZNYCH USŁUG ON-LINE DLA LUDNOŚCI, WDROŻENIE PLATFORMY INTERAKTYWNEJ ORAZ INFORMATYZACJA SPZOZ W PAJĘCZNIE
Numer ogłoszenia: 156736 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół OPieki Zdrowotnej w Pajęcznie , ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3111663, faks 034 3111663 w. 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLEMENTACJA MEDYCZNYCH USŁUG ON-LINE DLA LUDNOŚCI, WDROŻENIE PLATFORMY INTERAKTYWNEJ ORAZ INFORMATYZACJA SPZOZ W PAJĘCZNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)zakup sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i sprzętu serwerowego; b)wykonanie infrastruktury sieciowej (zakup urządzeń aktywnych: switch, router, budowa gniazd logicznych). aby możliwe było uruchomienie systemu informatycznego i podłączenie 4 jednostek SPZOZ do sieci; c)zakup oprogramowania dla części medycznej, administracji i biurowe: -część medyczna określone w pkt. III.2 -część administracyjna w pkt. III.2 d)zakup i wdrożenie e-usług on-line (wdrożenie wirtualnej przychodni e-rejestracja, portal internetowy, elektroniczna dokumentacja medyczna); e)dostawa bezterminowych licencji oprogramowania bazodanowego, z którym w sposób bezproblemowy będzie współpracowało oprogramowanie aplikacyjne w części medycznej i części administracyjnej oraz posiadane przez zamawiającego oprogramowanie systemowe; f)usługi wdrożeniowe (instalacja, wdrożenie, scalenie części szarej i białej, scalenie 4 budynków SPZOZ, wsparcie nad systemem i pracownikami do momentu pełnego uruchomienia systemu, usuwanie na bieżąco błędów oprogramowania, obsługa bieżącej kontroli oddanego do użytkowania systemu; g)szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej i w części administracyjnej oraz administracji i obsługi oprogramowania bazodanowego; h)przeniesienie danych z obecnie użytkowanego oprogramowania; i)świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 27.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- wykaz zawierający potwierdzenie wykonania co najmniej 1 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej i administracyjnej wraz z niezbędnym sprzętem informatycznym w jednostce lecznictwa zamkniętego, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto oraz potwierdzenie przez użytkownika, że przedmiotowa dostawa została wykonana należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzony przez Wykonawcę, ze uczestniczyły w wymaganych wdrożeniach: -- minimum jeden kierownik projektu, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu, -- minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), -- minimum dwaj specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części administracyjnej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca.) Wzór wykazu (Potencjał Kadrowy Wykonawcy) stanowi załącznik Nr 6 do specyfikacji. - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: Wykonawca zamówienia lub wykonawca oprogramowania aplikacyjnego i podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełniają wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, b) w zakresie wymagań określonych w pkt V.3 (sytuacja ekonomiczna i finansowa) --- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 800 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. --- Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk (polisa deliktowa i kontraktowa)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjonalność - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/12365
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ
ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, p. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, p. 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 OŚ PRIORYTETOWA IV SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE DZIAŁANIE IV.2 E-USŁUGI PUBLICZNE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nośnik danych bądź linku do oprogramowania z kluczem dla odnowienia licencji oraz zabezpieczenie w trakcie awarii dla posiadanego urządzenia FortiMail 400F - FortiCare Premium and FortiGuard (....)
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Przesmyki
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma sieciowa
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





