Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Wałbrzych: Druk kalendarzy
Numer ogłoszenia: 156659 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kalendarzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy na rzecz zamawiającego zgodnie z podanym poniżej zestawieniem: 1. Kalendarz trójdzielny Wymiar kalendarza: 315 x 765 mm Główka kalendarza: wymiar: 315 x 195 mm, ilość kolorów: 4+0 (pełny kolor), zabezpieczona lakierem UV, oprawiana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecki (spód kalendarza): papier: karton 350 g/m2 , nadruk na pleckach 4 kolory, miejsce na reklamę: trzy paski 315 x 45 mm Kalendarium: papier: offset 90 g/m2 , kolorowe, trzyjęzyczne (PL, ENG, DE), każda część kalendarium zawiera imieniny i święta w języku polskim, na środkowym kalendarium znajduje się przesuwane okienko wskazujące aktualną datę ILOŚĆ: 500 szt. 2. Kalendarz plakatowy B1: Wymiar: 680 x 980 mm (format B1) ilość kolorów: 4+0 (jednostronny pełny kolor) papier: kreda błysk 170g/m2 listwy: dwie sztuki metalowe w kolorze dostosowanym do tła kalendarza z dziurką uszlachetnianie: lakier UV ILOŚĆ: 1000 szt. 3. Kalendarz Pracownika i studenta PWSZ 2010/2011 (indywidualny blok, kalendarium obejmujące daty: 6 września 2010-3 lipiec 2011) Format: A6 87 X 150 mm Układ: tygodniowy, 1 tydzień na 2 stronach (cały tydzień na rozkładówce) Papier: chamois 70g/m2, wyklejki papier 140g/m2 Oprawa: piankowana, okleina typu Vivella, kolorowa, aksamitna, imitująca fakturę matowej, wysokiej jakości skórę, 2 różne kolory (po 1000 sztuk) powlekana specjalnym laminatem, zabezpieczającym okładkę przed ścieraniem oraz zabrudzeniami. Druk: szaro-niebieski, kalendarium 3 języczne: PL, ENG, DE, imieniny i święta, na dole kalendarium plan całego miesiąca. Część informacyjna: dane personalne, plan wakacyjny 2011, telefony numery kierunkowe, plan roczny 2009, 2010, 2011 , notes teleadresowy od A do Z...itp. Wykończenie: blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka w kolorze dostosowanym do oprawy, perforacja narożników Opcje dodatkowe w bloku kalendarza: - druk oraz wklejenie wklejki (papier 70g/m, druk 4+4, 16 stron) - przód kalendarza - kalendarium: indywidualizacja kalendarium w oparciu o indywidualną treść: umieszczenie informacji własnych dotyczących organizacji roku akademickiego przy odpowiednich dniach kalendarza oraz umieszczenie motywów z twórczości patrona uczelni (1 sentencja na 1 tydzień) Opcje dodatkowe na okładce: - tłoczenie z efektem przebarwienia daty, nazwy kalendarza, opcjonalnie logotyp - zaokrąglenie narożnika ILOŚĆ: 2000 szt. Zamawiający dostarczy projekt główki kalendarza, projekt kalendarza plakatowego, projekt wklejki w postaci plików pdf lub ps oraz sentencje i informacje dotyczące organizacji roku akademickiego. W przypadku ujawnienia przy odbiorze poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia wad lub błędów w druku za które winę ponosi Wykonawca, zobowiązany jest on do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni od stwierdzenia wady. Wszelkie koszty dostaw w takim przypadku ponosi Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zamówień polegających na druku kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o podwykonawcach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





