Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Człuchów: przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów MOPS Człuchów - uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa
Numer ogłoszenia: 156588 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Średnia 14, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 8342409, 8344321, faks 0-59 8344321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopsczluchow.neostrada.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów MOPS Człuchów - uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów MOPS Człuchów - uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa, przy czym zamówienie podzielone jest na 4 części -tematów szkoleń: Część 1 - Język angielski - 4 osoby Część 2 - Kurs komputerowy- 7 osób Część 3 - Kurs komputerowy i obsługi kasy fiskalnej- 8 osób Część 4 - Kurs Florystyka - 7 osób Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe i wyżywienie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.31.00-0, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług szkoleniowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I zamówienia zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie, Dla Części II zamówienia I dysponowanie co najmniej : - jedną salą szkoleniową na terenie miasta Człuchowa o powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych przystosowaną do prowadzenia zajęć komputerowych, wyposażoną w stoliki, krzesła, tablicę, z dostępem do internetu i zaplecza socjalnego i sanitarnego, i, - 7 zestawami komputerowymi/laptopami wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przeprowadzenie przedmiotowego szkolenia Dla Części III zamówienia dysponowanie co najmniej : - jedną salą szkoleniową na terenie miasta Człuchowa o powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych przystosowaną do prowadzenia zajęć komputerowych, wyposażoną w stoliki, krzesła, tablicę, z dostępem do internetu i zaplecza socjalnego i sanitarnego, i, - 8 zestawami komputerowymi/laptopami wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przeprowadzenie przedmiotowego szkolenia i 8 kasami fiskalnymi. Dla Części IV zamówienia zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, minimum 1 osobą biorącą udział w realizacji usługi, która posiada niżej określone minimalne wykształcenie i minimalne doświadczenie : Dla części I Minimalne wykształcenie : studia wyższe zawodowe na kierunku filologia lub lingwistyka stosowana, lub studia wyższe zawodowe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski /język niemiecki, lub kolegium nauczycielskie przygotowujące do nauczania języka obcego (języka niemieckiego i/lub języka angielskiego), lub zdany co najmniej egzamin CPE; Minimalne doświadczenie: co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu nauki języka obcego Dla Części II: Minimalne wykształcenie : wykształcenie wyższe Minimalne doświadczenie: przeprowadzenia min. 3 szkoleń, o tematyce związanej z obsługa komputera lub zawierających moduł z zakresu obsługi komputera, lub co najmniej dwuletnie doświadczenie jako nauczyciel informatyki. Dla części III Minimalne wykształcenia : wykształcenie wyższe Minimalne doświadczenie: przeprowadzenia min. 3 szkoleń, o tematyce związanej z obsługa komputera lub zawierających moduł z zakresu obsługi komputera, lub- co najmniej dwuletnie doświadczenie jako nauczyciel informatyki. Dla części IV Minimalne wykształcenie: wykształcenie średnie Minimalne doświadczenie: - przeprowadzenia min. 3 szkoleń, o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Program szkolenia załącznik nr 8 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - doświadczenie - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: -zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, -zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. -wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy , a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu szkoleń). - zmiana terminu realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników lub na wniosek Wykonawcy, tj. jeżeli zostanie złożony wniosek przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę i Zamawiający wyrazi zgodę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopsczluchow.neostrada.pl/zamowienia%20pupliczne.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie,77-300 Człuchów, ul. Średnia 14, w Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie,77-300 Człuchów, ul. Średnia 14 , w Sekretariacie- pok. Nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt pn Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 4 w jednej grupie szkoleniowej, Liczba godzin - 60 godzin Miejsce szkolenia - sala szkoleniowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. doświadczenie - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 7 w jednej grupie szkoleniowej, Liczba godzin - 70 godzin Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. doświadczenie - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs komputerowy i obsługi kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 8 w jednej grupie szkoleniowej, Liczba godzin - 95 godzin zegarowych w tym 75 godzin zajęć praktycznych Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. doświadczenie - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs Florystyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób - 7 w jednej grupie szkoleniowej, Liczba godzin - 118 godzin zegarowych w tym 82 godziny zajęć praktycznych Miejsce szkolenia -sala szkoleniowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie, przy ul. Średniej 14, 77-300 Człuchów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. doświadczenie - 15
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa drogi pieszo - rowerowej wzdłuż Jeziora Szpitalnego w Człuchowie"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jerzego z Dąbrowy oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Potockiego w Człuchowie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych"
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Ględowo
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego".
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa organizacji uroczystej kolacji dla uczestników "The 26th International Conference on Computer Methods in Mechanics" (26 Międzynarodowej Konferencji Metody Komputerowe w Mechanice CMM-2025)
- Usługi towarzyszące szkoleniom wyjazdowym na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Szkolenia z zakresu zarządzania oprogramowaniem biurowym
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.